Holdønsker sæson XII

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Post by Martin »

Pudsigt at folk har råbt powerhold efter dark elfs hele vejen op til sæsonstart.
Og nu vil ingen spille dem..... Det plejer at være et tegn.
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Post by Peter Niebling »

Martin wrote:Pudsigt at folk har råbt powerhold efter dark elfs hele vejen op til sæsonstart.
Og nu vil ingen spille dem..... Det plejer at være et tegn.
jeg var tæt på men holdets spillestil er mig simplethen for fjernt, ville kede mig efter to måneder. Men mener bestemt det et af de bedre hold.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Jeg har aldrig regnet med at få nogle MVPer :-D
Da jeg i sin tid valgte holdet ( før reglerne blev lavet om ) var jeg pænt ligeglad med om andre ville spille det bare de ikke var i min conferance ;-)
Mit forslag gjaldt kommende sæsoner og ikke så meget denne her.
For min skyld må du meget gerne spille HE, Nis. Jeg tvivler dog på at det passer super godt til din spillestil men det kunne da være sjovt at spejle sig i en anden coach; især med et hold som du synes er power og jeg "bare" synes passer godt til min spillestil...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Clement
Low Budget Cup Champion
Posts: 478
Joined: Tuesday d 23 May 2006 16:47
Location: Nørrebronx

Post by Clement »

Nis wrote:Hey!!

Pointen med de 2 MVP'er at få de dårligste hold brugt. Det er ikke det der er tilfældet her. Hold nu op, jeg ved godt i gerne vil have jeres to MVP'er, men det eneste der sker her er at i prøver at malke et system som slet ikke er blevet lavet til det her.

Det er ikke de dårlige hold i spiller så se det som en bonus hvis i får en MVP, som jeg ser det har i fået noget i ikke har fortjent, men lad være med at pive over i ikke får et top 5 hold alene.

... mener jeg :?
Jeg kunne ikke vaere mere enig. Hvis man doed og pine vil have de 2 MVP'er saa maa man vaere villig til at skifte ogsaa helt op til saesonstart. Ellers vil jeg foreslaa man vaelger efter hvad man synes kunne vaere sjovt at spille.

Det er dog ikke udelukkende for at faa de daarlige hold i spil det er primaert for at faa saa mange saa muligt af de forskellige hold i spil.
Fuck af!
User avatar
Clement
Low Budget Cup Champion
Posts: 478
Joined: Tuesday d 23 May 2006 16:47
Location: Nørrebronx

Post by Clement »

Peter Niebling wrote:[

kunne ikke være meget mere enig, og skriv mig op for khemri mrdmindre nogen pludselig skulle skifte til dem
I knew it!!! :mrgreen:
Fuck af!
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Det hele er sku fint clement, men jeg købte først holdet den 2/8, dvs efter sessonstart.
Og til Nis, som du ved synes jeg heller ikke deamon holdet er dårligt... Det ændrer dog ikke på at jeg ikke gider spille dem hvis jeg ikke er den eneste. Ergo 375 kr ned i toiletten!
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Nå ok oups har lige snakket med Kristian, sessonstart er først på Mandag ... nå jeg må håbe at jeg kan bytte mine deamoner tilbage mod noget andet.

Men i øvrigt synes jeg at hvis man er ny må man da gerne vise sig fremme i skoene og bevise at man er clbbbl metrial! Whine! Whine!
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Post by Peter Niebling »

Clement wrote:
Peter Niebling wrote:[

kunne ikke være meget mere enig, og skriv mig op for khemri mrdmindre nogen pludselig skulle skifte til dem
I knew it!!! :mrgreen:
opfindsomheden længe leve
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Post by Marcus »

Næste år spiller vi alle harflings og Goblins... 8)
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
Post Reply