Inducement af Starplayers

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Inducement af Starplayers

Post by Nis »

Nu har jeg efterhånden spillet mod Morg, Count Luthor, Jordell og Zzzharg Madeye og det virker som de fleste Starplayers er ret overcosted inducement-mæssigt. Faktisk synes jeg det er ganske få Starplayers (ie. Chainsaw spillere og Zzzharg) som ser ud til at være deres point cost værd. Pointcosten skal self. også afspejle at man "får" en ekstra position player, men alligevel.

Er der nogen der har andre erfaringer?

Jeg tænkte også på om det ikke var muligt at lave en sticky til forslag til ændringer til næste sæson? Det ville måske være en god ide at have et fælles sted at skrive ændringsforslag ned
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Starplayers er bevidst overpriced i forhold til hvad det ville koste at bygge sådan en spiller selv.

Pointen er at man selv kan bælge hvilken om nogen starplayer der mest vil passe ind i ens spillestil og vil være mest destruktiv i forhold til modstanderen.

F.eks. har mit hold adgang til både Grashnak og Hthark til den samme pris og jeg kan frit vælge hvad jeg synes vil være bedst på dagen.
Intet er tilfældigt
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Jeg synes nu personligt at man kan få en del gode Stars for en overskuelig mængde penge. Man skal huske at det er inducement man selv vælger til kampen og hvis folk synes det er for dyrere kan de købe noget andet, så hvis folk gider købe dem kan prisen ikke være hel gal :shock:

Tricket er som Kristian siger at man kan købe det specifikt til den modstander man skal møde.

Små en lille ekstra kommentar ser det ud til at Wilhelm Chaney er sat til 20k for lidt i vores husregler :-D Udover det en Star hvor man får meget til pengene -selv til 240k :tonqe:
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Synes der er huller i argumentet om at starplayers skal koste mere end det ville koste at bygge spilleren.

Et af dem heeder i hvert fald Eldrith Sidewinder. Tilbudsludermøgelver :x
Once more for the Blood God
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Jeg har lige tabt min første ligamakp blandt andet pga. hr. Ripper :-(

270k for en ST 6 spiler med reg og AV 9 er efter min mening rimeligt billigt. Man er sikker på at få ham og der er en positionplayer mere...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Pjut wrote:Jeg har lige tabt min første ligamakp blandt andet pga. hr. Ripper :-(

270k for en ST 6 spiler med reg og AV 9 er efter min mening rimeligt billigt. Man er sikker på at få ham og der er en positionplayer mere...
Du har måske bare for første gang mødt en modstander som vidste hvad han skulle bruge en starplayer til og er derfor blevet taget med bukserne nede.
Intet er tilfældigt
User avatar
Clement
Low Budget Cup Champion
Posts: 478
Joined: Tuesday d 23 May 2006 16:47
Location: Nørrebronx

Post by Clement »

Pjut wrote:Jeg har lige tabt min første ligamakp blandt andet pga. hr. Ripper :-(

270k for en ST 6 spiler med reg og AV 9 er efter min mening rimeligt billigt. Man er sikker på at få ham og der er en positionplayer mere...
Det må godt nok ha' været hårdt siden du ikke kunne overskue at opdatere dit hold, men godt kunne overskue at skrive et indlæg ;) :finga:
Fuck af!
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Pjut wrote:Jeg har lige tabt min første ligamakp blandt andet pga. hr. Ripper :-(

270k for en ST 6 spiler med reg og AV 9 er efter min mening rimeligt billigt. Man er sikker på at få ham og der er en positionplayer mere...
HAHAHHAHA lol yes go Lasse!!!
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Kristian wrote:Du har måske bare for første gang mødt en modstander som vidste hvad han skulle bruge en starplayer til og er derfor blevet taget med bukserne nede.
Det er vel også det der er idéem med det nye inducementsystem. Og ja Lasse købte den helt rigtige star til vores kamp. ST 6, 5 og 4 på lijen var der ikke meget at gøre noget ved :cry:

Det var mere end hårdt :shock:

Jeg er på arbejde så jeg har ikke mit sheet, men der var mange nye gode stats og skills så du har noget at glæde dig til, Clement :finga:

Desværre også en MA- på en blitzer :cry: :toimonster: :-(
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Clement
Low Budget Cup Champion
Posts: 478
Joined: Tuesday d 23 May 2006 16:47
Location: Nørrebronx

Post by Clement »

Pjut wrote:
Kristian wrote:Du har måske bare for første gang mødt en modstander som vidste hvad han skulle bruge en starplayer til og er derfor blevet taget med bukserne nede.
Jeg er på arbejde så jeg har ikke mit sheet, men der var mange nye gode stats og skills så du har noget at glæde dig til, Clement :finga:

Desværre også en MA- på en blitzer :cry: :toimonster: :-(
Jeps det var det jeg håbede. Gimme wiz, gimme, gimme :finga:
Fuck af!
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Sådan Lasse! Endelig en der kunne rykke Peters hold rundt i statistikkerne. Kommer der ikke en Match report på en tidspunkt?

Go Hobs! 8)
Once more for the Blood God
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Pjut wrote:
Kristian wrote:Du har måske bare for første gang mødt en modstander som vidste hvad han skulle bruge en starplayer til og er derfor blevet taget med bukserne nede.
Det er vel også det der er idéem med det nye inducementsystem. Og ja Lasse købte den helt rigtige star til vores kamp. ST 6, 5 og 4 på lijen var der ikke meget at gøre noget ved :cry:

Det var mere end hårdt :shock:

Jeg er på arbejde så jeg har ikke mit sheet, men der var mange nye gode stats og skills så du har noget at glæde dig til, Clement :finga:

Desværre også en MA- på en blitzer :cry: :toimonster: :-(
Sådan går det når man vælger mblw i stedet for guard :D
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Truls wrote:Sådan går det når man vælger mblw i stedet for guard :D
Kunne ikke være mere enig :prayer: :-D
Intet er tilfældigt
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Truls wrote:Sådan går det når man vælger mblw i stedet for guard :D
Det kan desværre godt være i har ret :-( Skal dog også lige med at terninger absolut gik lasses vej og jeg stort set hele kampen spillede i undertal...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Post by Nis »

Nej sådan går det når man drikker absint og spiller derefter :D Det var godt nok et par sjove kampe at se
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
Post Reply