Inducement af Starplayers

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Post by heinz »

Jeg havde en spændende 1-1 ligakamp mod Truls i går, hvor Morg og Count spillede afgørende roller. Jeg havde 950 inducements og købte de to herrer samt Helmuth med saven og en Babe.

Min vurdering i - specielt i forhold til 4.0 handicaps - er at de her inducements ikke mindst stjernerne virkeligt rykker noget. Det var stadig op ad bakke for vampyrerne, og i sidste ende var jeg ret heldig med at hive drawen hjem. MEN jeg havde en reel mulighed for at påvirke kampen - det tror jeg ikke var tilfældet med tilsvarende match up i 4.0.

Så jeg er ret begejstret for de muligheder, inducements giver, og jeg synes priserne på "mine" stjerne er rimelige - det skal trods alt stadig være en fordel at have opbygget det stærkeste hold.

Tak for kampen, Truls :-D
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

The voice of bagklogskabens forbandelse speaketh...

Må man ikke kun induce 0-2 stars? :shock:
Once more for the Blood God
heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Post by heinz »

ehm - jo...det står sguda lige i LRB5 side 49...hverken Truls eller jeg var opmærksomme på den regel i går. Jeg ved ikke, hvad der er det mest retfærdige her, men jeg bøjer mig for Commishes almægtige afgørelse under alle omstændigheder.
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
League Commish
Posts: 222
Joined: Monday d 04 September 2006 12:22
Location: BB-World
Contact:

Post by League Commish »

heinz wrote:ehm - jo...det står sguda lige i LRB5 side 49...hverken Truls eller jeg var opmærksomme på den regel i går. Jeg ved ikke, hvad der er det mest retfærdige her, men jeg bøjer mig for Commishes almægtige afgørelse under alle omstændigheder.
Så længe ingen har handlet bevidst uærligt agter kommisærerne ikke at gøre noget, lige som med Truls, der lånte penge selv om han ikke måtte.
League Commish
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

...og i øvrigt var jeg da mest glad for at have en spiler med + 3 armour modifier på banen :D! hehe
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Post by heinz »

ja Helmuth var i sandhed en nitte. Men pyt Morg strålede jo som en stjernesol, og undgik denne gang sten fra dumme fans.
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Er der ikke rimelig bred enighed om at det nye inducementsystem fungerer ret godt? Og at næsten alle starsne er rimelige i pris...

Ville det derfor ikke være en god idé at tillade alt det inducement vi har nu i alle kampe? Altså også semifinaler og finaler? Så vidt jeg husker var en af grundene til at man forbød stars i semifinaler og finaler Megadungeonbowl; hvad der også ville gøre specielt secretweapons starsne latterligt gode. Måske kunne det klares med f.eks.

"The dwarven King likes a good fight and the sound of skulls being smashed in is his absolut favorit. But as much as he likes a good clean bloody fight he loathes dirty tricks. Therefore no stars with secret weapons may be induced during the pregame. Roster players with secret weapons are not affected by this due to the rather relaxed dwarven security control"

Eventuelt kunne det kun gælde i i megadungeonbowl og ikke i den normale dungeonbowl...
Last edited by Pjut on Sunday d 06 May 2007 14:16, edited 1 time in total.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Jeg synes Peters forslag er godt og værd at overveje. Det ville også være med til at gøre Spiken til noget særligt - nemlig stjernernes turnering.
Once more for the Blood God
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

Mit forslag var sådan set tænkt til næste år ;-) Ikke at det ikke ville kunne indføres nu, men jeg frygter et tudekor ala random fixture.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Post Reply