Friendly give aways

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Friendly give aways

Post by Pjut »

Min første kamp med et WE hold vandt jeg 5-0 og fik tre kills. Det kan man ikke spille videre med.

Udfordingen ved at lægge friendlydagene fast er at det kræver et fast sted. Det har vi pt. ikke.
Ellers ender det med at jeg komme til at lægge hus til og det tror jeg ikke konen vil være glad for :axe:
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Friendly give aways

Post by Peter Niebling »

Pjut wrote:Min første kamp med et WE hold vandt jeg 5-0 og fik tre kills. Det kan man ikke spille videre med.
kommer da an på hvad der døde, er det 3 linemen, tjo så en loner WE lino da stadig en brugbar spiller, men jo er det 3 pos så det nok sværere.

Men hey en sæson er kun et ½ år så kan man jo tage det som en udfordring :)

hver mand sin lyst, hvis det virker for jer så skal i da bare give den gas! :)
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Friendly give aways

Post by Pjut »

Peter Niebling wrote:hver mand sin lyst, hvis det virker for jer så skal i da bare give den gas! :)
Tak :-D
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
9LLR
Posts: 7
Joined: Friday d 08 January 2010 15:46
Location: Amager

Re: Friendly give aways

Post by 9LLR »

Pjut wrote:Udfordingen ved at lægge friendlydagene fast er at det kræver et fast sted. Det har vi pt. ikke.
Ellers ender det med at jeg komme til at lægge hus til og det tror jeg ikke konen vil være glad for :axe:
Hvis vi mangler et fast sted, kan jeg muligvis låne et mødelokale på IT Universitet.
Er dog ikke helt klar over, om "møderne" skal være studierelaterede, men det kan jeg da undersøge.
Hvis jeg ikke selv er istand til at komme til en "fast" friendly dag, så er det nok fordi jeg sidder derude og laver opgave, og så kan jeg jo sagtens have lånt et lokale. men skal som sagt lige finde ud af, om sådan noget vil være iorden.

Image
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Friendly give aways

Post by Peter Niebling »

Man har ikke spillet BB før man har spillet det i en skybox på ITU! :rolleyes:
You Should See Your Reflection From My Eyes
Post Reply