Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by Pjut »

Desværre har vi ikke fået noget svar fra Jonathan Phillip i snart 3 uger, så vi er blevte nød til at skifte ham ud.

Den nye mand hedder Kim og er en jeg kender fra arbejde.

Velkommen til Danmarks hårdeste gruppe! :-D
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by Pelle »

Hej igen rødder

Skæve humanister har til tider svært ved at vælge hvad de gerne vil. Det lyder som en sund (men ubehagelig) lektion i at holde fokus at få en søn på den måde det hændte kære Odin. Tillykke. Godt kæmpet. En vanskelig fødsel var jo et af kardinalmærkerne i mange kulturer for de mennesket som var blevet rørt af guderne og derfor havde sværere - både ved at trænge ind på de dødeliges plan og ved at finde deres plads i livet...

Anyway :wink:

Er blevet tilbud/har tiltusket mig plads i den hårdeste konference af landets blødeste liga. Tager imod med kyshånd og kviterer med et hobgoblinhold: Conditioned Reflexes Divided

Mads (jeg går ud fra at det er dig), der kan ikke være så mange af det navn med galningehobbyer som denne, fedt at du er med, ser frem til vores først kamp :)

Hvis der allernådigst skulle blive lidt crush-kampe tiloversdelt lover jeg at få dem afviklet (hvis muligt) i løbet af de næste fire dage.

Once more for the Blood God

Pelle
Once more for the Blood God
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by smukke_odin »

Hej Pelle

Der er ingen crush, men du overtager Kims plads som en af de 4 der ikke er i crushen. Du må vel også spille imod alle os om muligt, det er odin, clement og johan. Da dungeon bowlen er en cup er du ikke nødt til at spille alle friendlies inden du deltager, og kan også vente lidt med kampen for at spille resterende friendlies...

Jeg vil gerne spille imod dig, jeg har haft to aftaler med kim, der begge ikke er blevet til noget. Kan du nogensinde om dagen eller skal det være en aften i næste uge?

Hvis Clement læser her må han da også gerne melde ud om han vil trille lidt terning imod mig? - gælder det samme igen, jeg er frisk på at spille nårsomhelst, men ikke hvorsomhelst, da jeg helst spiller hjemme hos mig p.t. med mindre jeg er sikker på at Lise kan klare den.

K.H Odin

P.S. Godt at have dig tilbage Pelle, vi har sgu altid haft spændnende kampe^^
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by Pelle »

Tak for hilsen, Odin:)

Vil gerne spille og kan om dagen i den kommende uge. Hos dig og familien, selvf.

Vil også gerne være med i DB CUP, hvis det kan nås. Troede dog fristen var overskredet.

Bliver fedt at danse på den skrå grønsvær igen i en kort og overskuelig sæson 8)
Once more for the Blood God
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by smukke_odin »

kim var sådan set tilmeldt dungeon bowl cuppen, så hvis du overtager for ham så burde du også være det, hvis du vil. Der er dog flere der ikke har meldt til men nok gerne vil, uanset hvad ville det klart være fedest hvis alle var med, det er jo en cup, en art pokal turnering, og som sådan ikke noget man bør gå glip af^^

Talking of DBC så er jeg i tvivl om hvilke priser der er år, det er vel ikke mithril armor og grumpy dværg, selvom det er de 2 fedeste priser overhovedet sådan rent fluff-mæssigt^^
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ligastruktur, friendlies og turneringer til næste sæson

Post by Peter Niebling »

omg er Pelle tilbage, vi lukker da også hvem som helst ind ;)

velkommen tilbage! må vi få testet hvis af vores daggers er de skarpeste ;)
You Should See Your Reflection From My Eyes
Post Reply