Holdønsker sæson XII

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
rasmus
Posts: 7
Joined: Wednesday d 24 May 2006 12:16

Re: Holdønsker sæson XII

Post by rasmus »

Anonymous wrote:West:
Nis - High/Wood Elves
Jaq - Halfling
Palle - Chaos
Rasmus - Wood Elves
Jonas -
Nicolai - Dark Elves
Nye Brian -
Jeg vil lige sætte navn på.
User avatar
Palle
Posts: 345
Joined: Friday d 26 May 2006 15:41
Location: NørreGuldkomedien

Jamen, så jeg jo hellere præcisere

Post by Palle »

....og hvis i alle sammen skal spille sådan nogen langørede hurtigløbere, så tror jeg da bare at jeg spiller....

Chaos....Dwarfs


:x :x :x :x :x :x :x



Bare for at bevise at jeg intet lærte af min laaaaaaaaaaaaange sæson med dværge, men nu har Niggleren jo fået fjernet troldkogle så er der måske håb?

Ellers er der jo den gamle kærlighed Dark Elves, men det vil lugtende Pelle og lugtende Nikolai også spille, ad bad for dem :oh:

Jeg ville ønske at jeg havde guts til at spille Daemons, Slanesh eller Vampires.... :wink:

Palle



PS:som bestemt mener at kunne huske at Jaq, gav udtryk i en tråd at han ville spille med kloakløbere, hvis ikke hobbitterne kom tilbage til fordums styrke :razz:
Man kan hurtigt få røven på komedie...
rasmus
Posts: 7
Joined: Wednesday d 24 May 2006 12:16

Re: Holdønsker sæson XII

Post by rasmus »

West:
Nis - High/Wood Elves
Jaq - Halfling
Palle - Chaos
Rasmus - Slaanesh/Wood Elves
Jonas -
Nicolai - Dark Elves
Nye Brian -

Jeg har aftalt med nis at vis der ikke er andre som byder ind på Slaanesh/Wood Elves så deler vi med Slaanesh til mig og wood til ham
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Yes sirs..
Så fik jeg jo lige nørdsnakket et par uger siden jeg bestemt og skråsikkert udtalte at jeg var mr. orc..
Jeg overvejer både skaven og slaness elves over dem, så jeg tror ikke de grønne rammer grønsværen i år for mit vedkommende..
Mht, slaness elves kan det være at Peter skifter så vi skal vist lige køre en forhandling igennem der. hvor jeg vinder, fordi jeg er stærkest.
Odin (hvis du ser det her), jeg har hørt rygter om, at du både kunne tænke dig orcer og skaven? i så fald det passer, så tag og spil dværge eller noget andet, istedet, for så slipper vi for at skændtes om det. 8)
Fan af karsten..!
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Udsat for represalier fra Nuffles side og med fare for ikke at blive taget helt seriøst i mit holdvalg, må jeg alligevel forlade mig på at Kristian ser i nåde til en stakkels synder og ændrer mit hold for den kommende sæson til... Hobgoblins :razz:
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Post by Marcus »

Forståeligt, hvis jeg ikke spiller gobbo, bliver det også hobgoblins :shock:
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
nuka
Posts: 21
Joined: Thursday d 25 May 2006 18:25
Location: Frederiksberg

Post by nuka »

Hvis Brian dropper Slanesh elves snupper jeg dem, ellers bliver det sgu nok nurgle, når nu de har fået The Rot :lol:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Post by Peter Niebling »

kan man få den opdateret den øverste post til at se en liste over hvor mange gange et hold er valgt og hvilke hold som ikke er valgt=?
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Peter Niebling wrote:kan man få den opdateret den øverste post til at se en liste over hvor mange gange et hold er valgt og hvilke hold som ikke er valgt=?
Det vil jeg med glæde, men der er lidt for mange med flere ønsker til at det er en simpel opgave.

Når vi begynder at låse blive det nemmere.
Intet er tilfældigt
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Post by Marcus »

hvor langtid har man til at beslute sig inden i låser?
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Vi låser ikke noget før sæsonstart.

Men man kan låse sine holdønsker så at ingen andre kommer og tager dem som normalt.

Det vil blive annonceret i news når at man kan låse sit holdønske
Intet er tilfældigt
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Post by Martin »

Ikke for at gøre livet surt for nogen......
Men som gammel erfaren ex-kommissær kan jeg ikke undgå at bemærke at Cores ikke er kommet med et bud. Jeg sætter en femmer på at han ikke har tilmeldt sig det nye board. Oven på sidste års fiasko tegner der sig måske et mønster?

Jeg påpeger det kun fordi jeg i sin tid var med til at give Kenneth en chance til, efter at han havde totalt klovnet en sæson - men lovede bod og bedring.
6 uger inde i den nye sæson droppede han ud.

Nok om det,
Jeg håber at jeg er urimelig, og tager grumme fejl.
Martin
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Jeg regner også med at skulle snakke i telefon med Piil og Odin for at se om de lever.
Deres bud stammer fra en tråd tilbage på det gamle forum.
Odin og Cores har dog begge vist initiativ ved at møde op til regelmødet.

Desuden mangler Nye Brian og Jaq at tilmelde sig dette forum.

Du har ret i at det er et af de steder hvor man håber på ens erfaring tager fejl :)

Det havde sikkert været bedre om vi havde fået spredt disse lidt ustabile elementer ud over flere konferencer, men sådan gik kabalen ikke op.

Hvis nogen derude snakker jævnligt med en af de ovennævnt så giv dem lige et praj om at kigge forbi dette forum.
Intet er tilfældigt
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Post by Martin »

Jakob er 14 dage i USA i forbindelse med arbejde, så han tjekker næppe ind før han er hjemme igen.
Jeg skal prikke ham når jeg ser ham.
Jones
Spike Champion
Posts: 323
Joined: Thursday d 08 June 2006 19:12
Location: Trianglen, Østerbro

Post by Jones »

Hej jeg er nye-Jonas og kunne godt tænke mig at spille High Elf i den kommende sæson.
Post Reply