Eclipse og Fanatic invasion i en og samme kamp

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Eclipse og Fanatic invasion i en og samme kamp

Post by Pelle »

Begge var sjove og selvfølgelig potentielle gamemakers.

Eclipse gav mig et 3+,3+,3+,4+,2+ chance for at breacke med 2 rerolls, men det lykkedes ikke. Den fuckede dog også Karsten ret meget i hans næste tur.

Karsten ventede til tredje drive med at smide sin fanatic ind i mit X. Han havde ikke læst at han kunne lave GFI med ham så det blev til to ryk og et enkelt block mod min boldholder som heldigvis sidesteppede fint udenom. Jeg løber min cage væk og lader fanatic'en gå amok ved at fare fem felter rundt og stunne to af hans spillere der lå på ryggen. Derefter var han lidt ligegyldig.

Begge to powerkort, men ikke deciderede broken, i hvert fald ikke i friendlies. Fanatic'en kan jo i teorien hive hele fem mand af banen mellem to ture, men sansynlighederne er mere for at han er sjov og completely random end decideret god.
Eclipse styrer, men det kan være svært at finde det optimale tidspunkt at spille den på.

Men jeg mener stadig at potentialet for at fuldstædigt smadre spilbalancen i begge disse kort, gør dem uegnede til brug i vigtige kampe.
Once more for the Blood God
Post Reply