Stakkels Thralls uden 1.hjælp

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Stakkels Thralls uden 1.hjælp

Post by heinz »

OK, jeg har fundet en måske utilsigtet konsekvens af ændringerne på Vampyrholdet: Ingen apoteker betyder, man heller ikke har mulighed for at hyre wandering apos som inducements (kun hold der har adgang til apo kan det ifølge 5.0). Så er der Igor, men han virker kun på regen.

Jeg er klar over, det er med vilje og sikkert efter lang debat, at apo er blevet fjernet, men IMO ville det være fint, hvis man stadig kunne købe wandering apo (udelukkende til brug for Thralls forstås).

Dette ikke bare fordi "det er synd" for Vampyr-rosteren - men, hvis der skal være lidt variation i opbygningen af holdene - dvs ikke bare 4-5 powervampyrer, men også nogle Thralls med nogle sjove skills, synes jeg staklerne har brug for lidt 1.hjælp - ikke nogen stor ændring, og det vil efter min model stadig koste af inducements-boxen og dermed (set med mine vampyr-briller) ikke være noget mærkbart boost af rosteren som helhed.

Hvad synes I?
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Jeg ville klart give dig ret. Synes holdstammen som den ser ud nu er for alt for svag i vores liga - jeg ville aldrig spille den af samme årsag. Det er bare selvfølgelig ofte problematisk når coaches foreslår regelændringer i indeværende sæson som kommer dem selv til gode... :x
Once more for the Blood God
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Japps ... jeg valgte holdet fra af præcis samme grund. Holdet er virkeligt godt stadig, men jeg ville ikke kunne holde ud at miste så mange thralls.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Post by Pjut »

At sige at man kan induce en apotecary der kun kan bruges på thralls ville nok ikke være over power...
Det kan godt være det er for sent for den her sæson, men måske var det noget man skulle overveje til den næste...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Post by heinz »

Ja Ni er Nure som røven sagde om rænnebærrene...

Næ, om der bliver ændringer i denne sæson er ikke så vigtigt; det var mere tænkt som evaluerende forslag til overvejelse på relevant tidspunkt, fx før næste sæson.

H

PS I Friendlys vil det nok have minimal effekt, da man (i al fald mig) næppe gider fyre 100k af på et rr, når man alligevel har friendly save.
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

En kortsigtet løsning for dig Henrik er at købe en Zombie ally.
Med AV8 og regenerate vil den være meget mere hårdfør end dine thralls.
Den vil være fin på LOS indtil du skal have din vampyr nr. 5.
Intet er tilfældigt
heinz
Posts: 47
Joined: Tuesday d 23 May 2006 21:13
Location: Søborg

Post by heinz »

Det er ikke nogen dum ide - dog taler det imod, at jeg efter al sandsynlighed alligevel kommer til at stille max 11 mand i et godt stykke tid, og så hellere spare til vampyrer og supplere med freebooters.

Ift. emnet ændrer en zombie dog ikke ved, at den manglende 1. hjælp efter min mening giver meget lille motivation til at udvikle Thralls til et interessant niveau.
Danske Blodbank - Ligaens største CAS-kredit!
Post Reply