Kortkategorier

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Kortkategorier

Post by Pelle »

Blot lidt højttænkning

Har nu studeret kortene grundigt et stykke tid. For mig er der ingen tvivl og at de billige kategorier af kortene indeholder en større andel af rigtig gode kort, og at deres kort generelt giver mere for pengene end de dyrere kategorier.

Især de to kategorier Dirty Tricks (spar) og Miscellaneous Mayhem (hjerter) til 50K synes jeg har mærkbart flere kort der ville kunne bruges godt af alle hold end de andre billige kategorier.

Nogen der er enige/uenige?
Once more for the Blood God
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Post by Nis »

Tjo...

Hvis man tager 2 kort er jeg enig i at man altid skal tage hjerter og at man aldrig skal tage klør, men jeg synes ruder er en overvejelse værd da de fleste af dem hjælper dig med at få spp hvilket obv. er godt.

Jeg har også spillet lidt med at tage et enkelt kort, og jeg synes gennerelt godt om det da jeg tit synes man får to kort der ikke kan bruges til noget som helst i den anden kategori. Jeg kan godt lide at få et stabilt godt kort, men man føler sig virkelig snydt når modstanderen får Fanatic Invasion eller Eclipse.

Men jo min erfaring er også at man tager hjerter og enten spar eller ruder.
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
Post Reply