Inspiration

Dette forum er til diskussion af kort og andet inducement. Skriv hvad i fik og hvor godt det virkede.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Inspiration

Post by Pjut »

Jeg ved ikke hvad i andre har oplevet, men i alle kampe jeg har set/spillet og hvor der har været mulighed for det har inspiration været et fast stykke invetar :-D

Hvad der jo nok tyder på at den burde være lidt dyrere -eller hvad?

Jeg synes i hvert fald at det er lidt synd hvis handicapsystemet bliver for ensidigt...

Ps: cool navn til forumet :-D
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

well jeg kommer nok til att tage 10k ekstra fra nu af.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Post by Pelle »

Jeg har spillet kampe hvor folk har taget den og kampe hvor folk har brugt deres penge på noget der ville hjælpe dem i kampen.

Jeg synes ikke den er for billig eller at den skævridder noget. Når man tænker på at man tager den istedet for en ekstra læge, en chainsaw spiller eller op til to kort, så synes jeg at det passer fint.

Hvis man havde kunnet tage 0-3 af dem havde det været broken, men som den er nu tillader den hold at kommet lidt efter modstanderen i udvikling. Præsis det der altid har været finten ved at spille friendlies mod en modstander med højere rating.
Once more for the Blood God
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

pelle wrote:. Når man tænker på at man tager den istedet for en ekstra læge.
japps så havde jeg sparet 100k og 9 spp på 3+ hmmm ... tid til eftertanke.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Post Reply