MBBL weak team buf

Off-Topic forum!
Her kan man diskutere alt andet end Blood Bowl, dog ikke superliga fodbold.
Gæster kan oprette nye emner her og svare på eksisterende.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

MBBL weak team buf

Post by Kristian »

Jeg har et par overvejelser omkring hvordan man tweaker de svage hold og vil lige vende dem her inden jeg poster videre på MBBL:

1): Gøre det muligt at kaste long pass TTM med Strong Arm (påvirker alle TTM hold, mest halfling og ogres)
Fjernelse af long passes har seriøst ødelagt chancerne for 1T-TD for halfling og ogres, da deres right stuff spillere ikke kan klare distancen til end zone efter at blive kastet.

2): Slå for regenerate før apo (påvirker mest Vampire men også goblin og i mindre grad underworld, chaos pact og orc)
Det vil gøre det meget sårbare vampire hold så meget dejligere at spille at man ikke skal sidde i et apo dilemma for noget som regenerate alligevel ville klare. Effekten på et orc hold vil være minimal, da der nok går 20-30 kampe mellem at en trold bliver skadet hvor man samtidig har en apo til stede (ret mig hvis jeg tager fejl)

3): Fjerne Always Hungry, enten generelt eller kun på goblin holdet
Always Hungry er bare destruktiv for TTM uden andet end fluff til at forklare sig.
Intet er tilfældigt
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Re: MBBL weak team buf

Post by Martin »

Hey Kristian,
TBB er nok et mere oplagt sted at diskutere den slags ideer end MBBL.

Som playtest liga kører MBBL uden regelændringer. (Og det er ikke noget jeg har bestemt :razz: )
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Re: MBBL weak team buf

Post by Martin »

Hey Kristian,
TBB er nok et mere oplagt sted at diskutere den slags ideer end MBBL.

Som playtest liga kører MBBL uden regelændringer. (Og det er ikke noget jeg har bestemt :razz: )
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: MBBL weak team buf

Post by Kristian »

Jeg ville bare høre nogle lokale ændringer før end jeg smider det ud globalt
Intet er tilfældigt
Post Reply