MBBL

Off-Topic forum!
Her kan man diskutere alt andet end Blood Bowl, dog ikke superliga fodbold.
Gæster kan oprette nye emner her og svare på eksisterende.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: MBBL

Post by Kristian »

2-2 (5-0) med orcer over woodies, casserne kom først i 2. halvleg
Intet er tilfældigt
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Re: MBBL

Post by Martin »

Jeg kigger altid turen hurtigt igennem ved hjælp af knapperne.
Ikke for at fange fejl. Det sker meget meget sjældent - men når det gør er fejlene som regel ikke til min fordel ;)
Jeg kigger turen igennem, for at se om min modstander har skrevet en vigtig kommentar, og især for at få en fornemmelse for kampens "flow".
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: MBBL

Post by Peter Niebling »

Kristian wrote:2-2 (5-0) med orcer over woodies, casserne kom først i 2. halvleg
bagud et nul mod khemri min hurtige scoring til 1-1 blev lige stoppet da min wight slog double 1 og døde på sin GFI

Hvordan håndtere klienten GFI for blitz enlig? skal man lave en GFI i feltet selv(det var hvad jeg gjorde) eller kan den finde ud af du mangler en GFI for at kunne blocke hvis man bare blocker "normalt"?
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: MBBL

Post by Peter Niebling »

Jeg kunne også godt bruge et råd, skal til at spille en kamp med mine Darkelfs hvor jeg har 29 handicap
kommer nok til at fortryde den kamp, avav en mblw ulf. Anyways Star Players, hvor kan jeg se dem på siden og hvornår og hvordan adder jeg dem til mit hold

/the n00b
You Should See Your Reflection From My Eyes
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: MBBL

Post by Truls »

Peter Niebling wrote:
Kristian wrote:2-2 (5-0) med orcer over woodies, casserne kom først i 2. halvleg
bagud et nul mod khemri min hurtige scoring til 1-1 blev lige stoppet da min wight slog double 1 og døde på sin GFI

Hvordan håndtere klienten GFI for blitz enlig? skal man lave en GFI i feltet selv(det var hvad jeg gjorde) eller kan den finde ud af du mangler en GFI for at kunne blocke hvis man bare blocker "normalt"?
Yes bare lav et gfi i feldtet selv. Klienten fortæller dig ikke hvis du laver fejl. Det kræver ret meget at du kan finde ud af hvordan det skal gøres selv, og hvis du ikke kan finde den rigtige action eller sådan, kan man altid "winge" det med at skrive hvad man gør og så slå terninger bagefter. Det sker meget med mine vamper, hvis man skal handoffe og sådant hvor den agtiverer bloodlust for tidligt, eller hvor man skal fjerene sine vamper når de ikke kan nå thralls og så videre.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: MBBL

Post by Truls »

Peter Niebling wrote:Jeg kunne også godt bruge et råd, skal til at spille en kamp med mine Darkelfs hvor jeg har 29 handicap
kommer nok til at fortryde den kamp, avav en mblw ulf. Anyways Star Players, hvor kan jeg se dem på siden og hvornår og hvordan adder jeg dem til mit hold

/the n00b
Hej peter, det virker da ok. Husk du er elver og griner højt når du har minds 170k inducements for så kan du få:
Eldril Sidewinder Dark Elf, Elf, High Elf or Wood Elf
170,000 8 3 4 7
Skills: Loner, Catch, Dodge, Hypnotic Gaze, Nerves of Steel, Pass Block
Og, de sidste penge ville jeg bruge på en wandering apo eller 2 babes.
Held og lykke
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: MBBL

Post by Kristian »

Har lavet et human hold, der straks blev challenged af et 1270K elf team, tog Zug
Her har han Grab i stedet for Mblw
Grab bliver sjovt mod hans blitzere
Intet er tilfældigt
Picolai P
Posts: 137
Joined: Tuesday d 23 May 2006 13:14
Location: Nørrebro

Re: MBBL

Post by Picolai P »

Zug er tilbage til mighty blow:

http://www.blood-bowl.net/MBBL/forum/vi ... php?t=1466

Måske en news med en henvisning til denne tråd ville hjælpe - martin?
69
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: MBBL

Post by Peter Niebling »

Hey Truls takker :)

Hvordan tilføjer jeg ham til mit hold.?
Er der en liste over alle star players på siden et sted? eller skal jeg bare bruge dem fra LRB 5/6?

Martin jeg kan glæde dig med jeg har lavet et Ridderhold også :)
You Should See Your Reflection From My Eyes
Picolai P
Posts: 137
Joined: Tuesday d 23 May 2006 13:14
Location: Nørrebro

Re: MBBL

Post by Picolai P »

Følg linket i min sidste post. Der er alle regler inklusiv stars.

Du tilføjer ham manuelt. Du kommer ind på dit hold ved at trykke på forstørrelsesglasset. Derfra trykker du add player.

Når han skal slettes igen, skal du dræbe ham og derefter trykke clear. Jeg ved ikke hvorfor, men det er sådan man skal gøre. Han skal være på banan for at du kan slå ham ihjel.
69
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: MBBL

Post by Truls »

Man må også retire ham hvis man vil, så vidt jeg forstår.
Yes jeg har set at du kavet det, rimelig stabillt starthold må jeg sige, jeg startede uden 2 wrestlere og et rr extra. en god ide hvis du kan så udfordre en der har ca 270 mere i rating til at starte med, så får du dolfar longtride og en læge. Om ikke andet bare 10k mere så man får sin læge.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: MBBL

Post by Kristian »

Mblw er også fint
Intet er tilfældigt
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: MBBL

Post by Peter Niebling »

så har jeg tabt min første kamp, per default oven i købet. takkede nej til en kamp mod mine undeads der var 2 mand nede efter en kamp som jeg tænkte på at genstarte, var ikke lige klar over det kostede et nederlag surt
You Should See Your Reflection From My Eyes
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: MBBL

Post by Kristian »

Mit 1030K orc hold uden skills er blevet udfordret af et 1520K CD hold.
Skal jeg tage imod og i fald med hvilke inducements?

Get the ref er 1 bribe hver ikke?
Intet er tilfældigt
Picolai P
Posts: 137
Joined: Tuesday d 23 May 2006 13:14
Location: Nørrebro

Re: MBBL

Post by Picolai P »

Du skal klart tage imod. Den kamp kan du godt vinde. Personligt vil min strategi for en kamp jeg har opgivet på forhånd være masser af DP linemen... Det finder jeg dog ikke nødvendigt i denne kamp.

Der er mange muligheder med inducements men et bud kunne være:

ulgoth 100 k
DP lineman 130 k
bribe 100 k
wizard 150 k

i alt 480 k
69
Post Reply