Back on track

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

Post Reply
League Commish
Posts: 222
Joined: Monday d 04 September 2006 12:22
Location: BB-World
Contact:

Back on track

Post by League Commish »

Stort set alle har haft lidt svært ved at få spilles deres kampe.
For at få ligaen back on track vil følgende ske :

Ligakampe:
Første prioriteten er at få spillet ligakampene. Find en løsning på de kampe der mangler så hurtigt som muligt.
Ind til videre har man indtil søndag til at få spillet kampene der skulle være spillet i marts. Hvis der stadig mangler kampe søndag vil der komme en ny melding.
Husk at man kan lade en hver anden turneringskamp tælle for en liga, hvis begge parter bliver enige om det inden kampen.

Chaos Cup:
Chaos Cup kampene skal være spillet søndag klokken 18:00. Husk at man kan blive enige om en 0-0 kamp der giver et point til hver.
Hvis kampen ikke er spillet eller man er blevet enige om en 0-0 kamp vil begge få en 0-0 kamp uden point!

Low Budget Cup
Man har indtil søndag klokken 18:00 til at få spillet kampen. Hvis kampen ikke er spillet eller den ene part har concedet vil begge få en 0-0 kamp. Ingen af de to vil gå videre. Istedet vil en af dem der har spillet og tabt gå videre - det afgøres af TD dif, TD og casser i den rækkefølge.
League Commish
Thomas Piil
Posts: 9
Joined: Tuesday d 18 July 2006 12:10

Re: Back on track

Post by Thomas Piil »

Du har ret peter, folk må komme igang melde ud, og få spillet nogle kampe, det faktis ret sjovt at spille blood bowl, bare ikke mod peter :axe:
Thomas Piil
Eastern
The BigRedMachine
Kollerup
Posts: 17
Joined: Thursday d 26 November 2009 15:08

Re: Back on track

Post by Kollerup »

Jeg er en af dem der ikke har magtet at spille. Arbejdet har trukket en del i mig. Jeg saetter stort ind fra naeste uge.
It's not fair. I promise.
Thomas Piil
Posts: 9
Joined: Tuesday d 18 July 2006 12:10

Re: Back on track

Post by Thomas Piil »

Jeg har prøvet at få fat i peter lairer af flere omgange, håber det er iorden jeg få en 0-0 kamp med et point mod ham.
Thomas Piil
Eastern
The BigRedMachine
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Back on track

Post by Pjut »

Det er fint. Bare tast den ind nu. Grundspillet i CC er slut, så det skal i hvert fald ske før end næste runde er trukket hvad der sker i aften.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Post Reply