Chaos Cup

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

League Commish
Posts: 222
Joined: Monday d 04 September 2006 12:22
Location: BB-World
Contact:

Chaos Cup

Post by League Commish »

Så starter Chaos cuppen!

Det er en stor pulje med tre kampe til hver. Fire går videre til semifinalerne. Første tie breaker er casualties.
Deltagerne er:

1* Conditioned Reflexes Divided
2* Crimson Cowboys
3* Hajbardier
4* More Unbreakable Armor 10
5* Revenge of the Fabled Fables
6* Sons of Stahlhertz
7* Sundby Jets
8* The Bada Bing
9* The Things That Should Not Be
10* Westeros Warriors
11* De Vilde Kaniner
12* Udyret og haremet


Kampe

Uge 1 -til og med 6/9:
Conditioned Reflexes Divided - The Bada Bing
Crimson Cowboys - Udyret og haremet
Hajbardier - The Things That Should Not Be
More Unbreakable Armor 10 - Sundby Jets
Revenge of the Fabled Fables - Westeros Warriors
Sons of Stahlhertz - De Vilde Kaniner

Uge 2 -til og med 13/9:
Conditioned Reflexes Divided - Sundby Jets
Crimson Cowboys - The Things That Should Not Be
Hajbardier - Sons of Stahlhertz
More Unbreakable Armor 10 - The Bada Bing
Revenge of the Fabled Fables - Udyret og haremet
Westeros Warriors - De Vilde Kaniner

Uge 3 -til og med 20/9:
Conditioned Reflexes Divided - More Unbreakable Armor 10
Crimson Cowboys - Sundby Jets
Hajbardier - The Bada Bing
Revenge of the Fabled Fables - The Things That Should Not Be
De Vilde Kaniner - Udyret og haremet
Sons of Stahlhertz - Westeros Warriors

Tiebreakers er: Casser -> TDs -> Indbyrdes kamp
League Commish
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Chaos Cup

Post by Pelle »

Virker som et meget konstigt koncept at man skal spille en kamp per uge i stedet for 3 kampe på tre uger. Især siden det ikke var annonceret på forhånd.

Men jeg skal da gerne åbne baldet af anmodninger om udsættelse. Jeg har aftalt to kampe i denne uge. Det er alt hvad jeg når. CC kampen mod pil må blive en gang i næste.
Once more for the Blood God
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Chaos Cup

Post by Truls »

Ja, det er sku lidt præs, men Brian kan man jo nok få fatt i, så jeg får ikke problemer før uge 2 :D
Går ud fra at rekkefølgen er ligegyldig bare man overholder deadlines...
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Chaos Cup

Post by Pjut »

Der er ingen problemer hvis man har skrevet kampen ind i scheduled matches inden deadline og informeret mig eller Brian.

Idéen er mere at man ikke sidder til sidst og skal spille tre kampe på en dag...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: Chaos Cup

Post by Frey Kaj Leverpostej »

jeg syntes det er vanvid at folk ikke kan afsætte 3-4 timer på en uge til bb..
hvor travlt kan man ha?
Fan af karsten..!
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Chaos Cup

Post by Pjut »

Jeg kan godt forstå at folk kan have lidt travlt. Hvis de skal spille både DB, liga og Chaos cup i den her uge :-)

Jeg vil dog lige gøre opmærksom på at DB og Chaos cup er turneringer man tilmelder sig.

Til orientering mangler der to ligakampe så vidt jeg kan se.
Det er:
Pelle - Johan
Marcus - Lasse

Jeg har forstået det sådan at de begge spilles i dag. Hvis de ikke gør så sig lige til før end deadline er overskredet og det bliver til 0-0 kampe uden point.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: Chaos Cup

Post by smukke_odin »

Jeg kan godt se både Frej og Pelles sider af sagen. Ja man burde godt kunne sætte et par timer af, men nogle gange er det bare sværere end andre.

Jeg ved at grunden til at Claus ikke ville være med var netop at han ikke havde tid i den første uge, en anden gang er det måske bedre at lade de tre uger være frit hvornår man spiller, men jeg synes egentlig at rækkefølgen bør overholdes, så Brian ikke risikerer ar sidde på sidste dag med 3 kampe, fordi alle helst vil have det grumme tæskehold sidst! - problemet er så hvis én ikke kan en uge holder han 3 andre hen...

Mit forslag er at man har tre uger til de tre kampe, de skal tages i rækkefølge, men kan det ikke nåes og man udsætter en kamp en uge, ja så må dem man skal spille med frit tage den næste kamp, og derved droppe rækkefølgen. Et praktisk princip - ikke nødvendigvis 100% fair, men da jeg ikke tror vi har folk i ligaen længere der vil udnytte praktiske regler taktisk, tror jeg ikke det er et problem.

Pointen er at folk som Pelle og claus og også os andre kan have travlt, men de her turneringer er sjovest og lettest at arrangere hvis alle er med!

måske en lidt kryptisk post der prøver at opsumere det som Peter synes at sige mellem linierne.

1. 3 kampe - 3 uger
2. hold rækkefølge om muligt.
3. opdater scheduled matches hvis man ikke kan nå det
4. alle kampe skal dog være overstået ved tidsfristens afslutning - ellers? -ja hvad så, må jeg foreslå 0 point og ikke uafgjort.

KH Odin
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Chaos Cup

Post by Pjut »

smukke_odin wrote:1. 3 kampe - 3 uger
2. hold rækkefølge om muligt.
3. opdater scheduled matches hvis man ikke kan nå det
4. alle kampe skal dog være overstået ved tidsfristens afslutning - ellers? -ja hvad så, må jeg foreslå 0 point og ikke uafgjort.
Det er præcis sådan det er :-)

Dog med den ene tilføjelse at hvis man ikke har meddelt og fået go får end deadline til kampen er overskredet for begge parter 0 point.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Chaos Cup

Post by Pelle »

Odins post gør det lidt klarere. Jeg vil gerne holde rækkefølgen, men jeg regner ikke med at kunne spille mod Piil (i CC regi) før sidst i næste uge.

Dette er en officiel anmodning om udsættelse af deadline til det altovervågende kommisariat:)
Once more for the Blood God
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Re: Chaos Cup

Post by Marcus »

Pjut wrote:
smukke_odin wrote:1. 3 kampe - 3 uger
2. hold rækkefølge om muligt.
3. opdater scheduled matches hvis man ikke kan nå det
4. alle kampe skal dog være overstået ved tidsfristens afslutning - ellers? -ja hvad så, må jeg foreslå 0 point og ikke uafgjort.
Det er præcis sådan det er :-)

Dog med den ene tilføjelse at hvis man ikke har meddelt og fået go får end deadline til kampen er overskredet for begge parter 0 point.
Vil det så sige at hvis man spiller sin første kamp i uge 2 og den ikke er blevet næmmere planlagt at så ender den første kamp 0-0?
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Chaos Cup

Post by Pjut »

Marcus wrote:
Pjut wrote:
smukke_odin wrote:1. 3 kampe - 3 uger
2. hold rækkefølge om muligt.
3. opdater scheduled matches hvis man ikke kan nå det
4. alle kampe skal dog være overstået ved tidsfristens afslutning - ellers? -ja hvad så, må jeg foreslå 0 point og ikke uafgjort.
Det er præcis sådan det er :-)

Dog med den ene tilføjelse at hvis man ikke har meddelt og fået go får end deadline til kampen er overskredet for begge parter 0 point.
Vil det så sige at hvis man spiller sin første kamp i uge 2 og den ikke er blevet næmmere planlagt at så ender den første kamp 0-0?
Ja, hvis du ikke har aftalt kampen.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Chaos Cup

Post by Pelle »

Jeg har aftalt med Piil at vi spiller så snart jeg er hjemme fra Gulag i Jylland på torsdag (eller fredag). Så aftaler jeg med Karsten og Frey hurtigst muligt derefter. Vild nok trækning i øvrigt.
Once more for the Blood God
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Re: Chaos Cup

Post by Marcus »

Så værd gang man har 3 uger til at spille nogle kampe og man ikke lige når at få aftalt nogen i første uge, så for man bare en 0-0.
Undskyld jeg siger det, det virker så bare ikke for mig som at denne liga så længe handler om at have det sjovt og det er for sjovt vi spiller.
Hvis det hele tiden skal være så skal du bare spille i den uge elles truer vi med bål og brænd som jeg synes det virker som, så ønsker jeg ikke at være en del af ligaen.
Jeg spiller for at hygge mig stille og rolig ikke for at blive dikterde med crazy regler.
Så hvis det er det fremtiden i ligaen er: Så vil jeg bare gerne hurtigst muligt spille mine liga kampe og sige tak for de mange år. For det ønsker jeg ikke at være en del af....
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
User avatar
Brian
da Kommish
Posts: 329
Joined: Monday d 22 May 2006 14:05

Re: Chaos Cup

Post by Brian »

Hvis du ikke kan spille i en given uge, så kontakt din modstander og sig du ikke kan og aftalt et tidspunkt med ham, skriv det i schedule matches og giv berg en besked om det, så er alt i den fineste orden, det er ihvertfald sådan jeg læser at reglerne er, din opfattelse er en helt anden, hvem mon har ret :?:
Danmarksmester igen igen igen igen. 4 more years.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Chaos Cup

Post by Pjut »

Brian har helt ret :-)

Det her er ikke et forsøg på at gøre ligaen hårdere eller presse folk. Det skal kun ses som et forsøg på at folk ikke skal sidde til sidste med deres CD hold og skulle spille 3 kampe på to dage.

Hvis du ikke kan spille i første uge er det for mig fint nok. Bare at det ikke rammer en anden der så skal spille tre kampe på to dage...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Post Reply