CRUSHEN

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: CRUSHEN

Post by Pjut »

Clement wrote:Det giver ingen mening. Man risikerer ikke at have nogen modstandere de første 14 dag hvis man ikke melder sig til crushen...

Det er korrekt. Tilgengæld risikerer man at folk ikke får spillet deres crush kampe, hvis de også må spille de valgfri.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: CRUSHEN

Post by Pjut »

Marcus wrote:Jeg vil vildt gerne være med..
Må man selv vælge rækkefølgen, som at hvis jeg skal møde svensker og 2 andre og svensker først kommer hjem den 10, må man så spille imod en af de 2 andre først???????
Ja, man må selv vælge rækkefølge.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Piil
Posts: 0
Joined: Sunday d 02 August 2009 11:53

Re: CRUSHEN

Post by Piil »

Thomas Piil AKA. Fouleren fra Jægersborg

Vil melde at Ork holdet "The Bada Bing" er klar til Crushen, jeg håber terningerne vil være nådige ved dem der trækker mig, for jeg vil ikke have nogen nåde.
mobo
Spammer
Posts: 1359
Joined: Tuesday d 23 May 2006 14:52
Location: København N
Contact:

Re: CRUSHEN

Post by mobo »

hvor bliver der spillet?

Jeg kunne godt finde på at kommer forbi og drikke en øl og sige hej hej.

Jeg har nemlig arbejdsløs slyngel nu. muhahahahha
Zombie pass for the win! 3+ 2+ 2+ 4+ (reroll gone) 6+ 6+ (INT=no) 3+ = TD
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: CRUSHEN

Post by Pjut »

Der havde lige sneget sig en fejl ind..
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Hauptmann
Posts: 4
Joined: Tuesday d 28 July 2009 12:55

Re: CRUSHEN

Post by Hauptmann »

Hej Alle.

Og specielt de tre jeg skal møde:

Peter Niebling-Mads
Anders-Mads
Mads-Claus

Jeg er lidt travl i både denne uge og kommende weekend. Dog kan jeg på torsdag. Så er der nogen der har lyst til noget spil torsdag fra ca. kl 17.00. Det kan fint være hos mig, men jeg flytter mig også gerne.

Bliver det hos mig kan vi også være flere.

Mads
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: CRUSHEN

Post by smukke_odin »

Jeg er sgu ked af at der blev trukket mens jeg fik afklaret reglerne, men sådan er det. har bare svært ved at se de sjove i at allle coaches der gider spille spiller crush uden mig. Dungeon bowlen starter lige efter, og med mindre at folk spiller ekstremt hurtigt, hvilket Truls er med til at gøre at de ikke gør, ja så kan jeg da godt se langt efter friendlies.... Det er jo ikke tilladt med friendlies efter dungeon bowl går i gang... som jeg ser det er den crush turnering ikke godt gennemtænkt, normalt starter dungeon bowlen i september, det er ændret grundet mindre tid total sæson, men det ændrer ikke på at dem der ikke er med i crushen ligeså godt kan lade være med at gøre sig håb om alt for meget. hvis vi når 1-2 friendlies inden dungeonbowlen er det et mirakel.

Grunden til jeg ikke fik meldt mig til var at alt det her skete da jeg blev far, jeg skulle lige have tilladelse fra Lise, men da jeg fik det havde i trukket hvem der skulle spille. At jeg ikke meldte mig til var for ikke at forsinke andre, men når folk der ikke er der den første uge kan, ja så kunne jeg også... nu er jeg mest ærgelig over at det ligner en total lorte start for det her halvår.

Er det seriøst at vi har 6 friendlies + de 3 crush folk får. ja så er det jo 9 kampe på 2 uger, det kan jeg nok ikke nå, det er de færreste der kan det, men at man gør det umuligt for mig at spille friendlies er lige til at lukke op og skide i... Hvis ikke folk spiller deres crush ekstremt hurtigt, så har jeg 3 dage til 6 kampe????

Jeg fatter slet ikke at det her er sjov, men ok, så kan man da øve sig i inducements.....

slut prut extra prut pjut!
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: CRUSHEN

Post by smukke_odin »

og undskyld hvis jeg lyder sur, men det er da kamp fesent... sikkert til dels min egen skyld som sædvanlig, men hvis min hæderlighed skal koste mig en masse, ja så er der jo intet nyt i det!
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: CRUSHEN

Post by smukke_odin »

Nu har jeg endelig talt med Peter på telefon, og det afklarer en del ting. Jeg havde misforstået at dungeon bowl var cup, og man kan således godt spille friendlies efter d. 17. august, det gør det lidt bedre.

Jeg havde også misforstået at de seks friendlies var medregnet crushen, jeg har således kun 3 friendlies, det er selvfølgelig ikke særlig rart, og i så fald skulle jeg da have været med i Crushen. Jeg tror det hele gik lidt hurtigt, og os der er afhængig af planlægning havde ikke tid til den slags åbenbart. Der var ydermere 12 præcis tilmeldt da spørgsmålet om min deltagelse var oppe, det har nok gjort at arrangørerne har haft letttere ved ikke at ringe til mig, selvom jeg skrev inden at jeg gerne ville i telefonisk kontakt, det ville nok være besværligt med 13 deltagere.. jeg føler bare det hele gik lidt hen over hovedet på mig. Den nye coach Kim må dog føle det endnu mere uretfærdigt da han slet ikke har haft muligheden, og han nu kun har halvdelen af de kampe alle andre har, jeg føler med dig Kim.

3 friendlies er jo for lidt til at spille et chaos hold op, men jeg skal ihvertfald nå alle de 3 kampe inden jeg spiller dungeon bowl, så hvis folk gider at spille hurtigt, ville det være rart.

æv æv æv og firdobbelt æv!

Det mest irriaterende er dog ikke at jeg kun har halvt antal friendlies, men snarere at alle dem der er klar til at spille, nu er låst i Chrushen uden mig. Crushen burde være obligatorisk eller slet ikke som turnering. Det er fint at modvirke cherry-picking, men come on det er jo ikke en børnehave, skal der virkelig være regler imod helt basale ting, jeg troede de folk der gjorde sådanne regler nødvendige var smuttet, men jeg har måske misforstået noget...

Det synes som en lige lovlig stor fordel at have dobbelt antal friendlies i starten, og som sådan ikke helt fair at man skal straffes om man er på ferie eller noget. jeg glæder mig allerede til næste sæson, men lad os se hvad der sker. Jeg håber fanme folk DØR og får SKADER i Chrushen!!!

Kærlig Hilsen en mismodig og forvirret Odin
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: CRUSHEN

Post by Frey Kaj Leverpostej »

hehe, altid sjovt når du er sur Odin..
jeg kan ikke se problemet i at trække om, der er jo ingen der har spillet
og hvis både dig og Kim kan være med, så er det da bare om at gøre det hurtigst muligt.
Peter?
Fan af karsten..!
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: CRUSHEN

Post by Pjut »

Hverken Kim, Clement eller Johan har tid til at spille tre friendlies.

Men ok, så det gik ret hurtigt så for at give en chance kommer her super dealen:

De fire der ikke er med i Crushen må spille en friendly mod de tre andre gratis mens Crushen kører.

Det vil sige reelt tre gratis friendlies hvis man kan få de andre til det.

Kim er frisk på en, Odin...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Johan
Blood Bowl Champion
Posts: 307
Joined: Monday d 22 May 2006 14:17
Location: Frederiksberg

Re: CRUSHEN

Post by Johan »

Jeg kan også godt unde dig en friendly, og jeg har jo skifte faciliter hvis du vil have :junior med :butthead:
Can you smell what father Nurgle is Cooking!
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: CRUSHEN

Post by smukke_odin »

super deal! tak, det er meget fair synes jeg, og clement (bretonia) johan (nurgle) er vel næppe noget man kan kalde for cherry-picking^^ så det er der vel ingen der bliver sure over :-)

Jeg indrømmer at jeg kan sagtens selv se det sjove i mine sure udtalelser, og det er da også lidt bevidst at jeg udtrykker mig således, det skulle gerne vise et glimt i øjet således at det ikke bare er ren sur galde, men sagligt, måske lidt ynkeligt og sjovt, for jeg er ikke god til at være sur, selvom jeg let bliver ophidset. Mit lidt for veludviklede retfærdigheds gen kan godt til tider være en spøjs ting at stå overfor...

Ud over det er man ret træt første uge som far, og ting synes at gå alt for hurtigt hele vejen rundt.

Tak for forståelsen, og den meget fair ruling fra kommish peter.

Men stadigvæk, spil hurtigt drenge, og kom så hjem og spil hos mig, der er jo stadig 3 friendlies efter crushen. jeg er ligeglad hvilke hold jeg spiller imod som sædvanlig, men det er bedst hvis vi kan spille hos mig, da jeg har en uge gammel drenge-baby som min søde kæreste ikke magter helt alene. Om et par uger ser det måske anderledes ud.

Kærlig hilsen, en mere lettet Odin
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: CRUSHEN

Post by smukke_odin »

super Johan, jeg elsker at spille imod nurgle rotters^^ hehe
med andre ord, det vil jeg gerne.

skal vi lige ringes ved?

hvis det er hos dig skal jeg også tage min kæreste med havde jeg nær sagt, Junior skal jo have mad, og vi er ikke begyndt at malke ud til senere endnu^^
Hauptmann
Posts: 4
Joined: Tuesday d 28 July 2009 12:55

Re: CRUSHEN

Post by Hauptmann »

Ved ikke helt hvor jeg skal skrive det, men.

Else den grimme er afdød. jeg har tjent 50.000 jeg har ikke fået nogen skills. min team rating er altså stadig. 110000. kan jeg få en replasement eller skal jeg bruge mine surt sammensparede???

og hvor skriver man ekstra omkostnoinger for sit hold??

Mads Hauptmann.

Ik så go dag. mange krokodiller.
Post Reply