Jesper trækker sig

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Jesper trækker sig

Post by Peter Niebling »

Kristian wrote:Nogen skal straffes, pt. er det Niebling det går ud over.
Well det kommer til at sutte for nogen, så kan jeg lærer at vinde flere liga kampe eller ikke score tur1 med goblins jeg ikke har ;) se Markus den kamp kostede mig lige slutspillet :P din bandit!

Jeg har det fint med ikke at være i slutspillet og jeg håber på en outsider sejrer til truls Gobo´s :)
You Should See Your Reflection From My Eyes
Jones
Spike Champion
Posts: 323
Joined: Thursday d 08 June 2006 19:12
Location: Trianglen, Østerbro

Re: Jesper trækker sig

Post by Jones »

Truls wrote:å man skal straffes for at have ham som den sidste i sin shedule. God ide!
JA! Den er i hvert fald bedre end den der er nu. Hvis nogen skal straffes, så skal det vel ikke være dem der har brugt tid og måske mistet spillere ved at spille en kamp? Og uafgjort er ikke altid en straf men en meget god mellemvej.
smukke_odin
Posts: 108
Joined: Friday d 23 June 2006 21:11
Location: Østerbro

Re: Jesper trækker sig

Post by smukke_odin »

Den er jo helt gal med ham Jones....

Det er som jeg ser det, IKKE min skyld at jeg ikke har spilllet med Jesper, og det kan vel næppe siges at være Truls's skyld at han skulle spille imod ham sidst???

Dem der har spillet, for jo rettet deres kamp til minimum 2 overskydende mål sejr, er det en straf???? Er folk skæve på Hash eller hvad? Tjener man ikke winnings og Starplayer Points, samt har det sjovt når man spiller?? Jeg kan slet ikke se problemet. Jo man kan risikere at miste et par mænd, men nu er dem der falder ud jo sjældent de mest giftige, undskyld jeg siger det, og det at få starplayer points tidligt på sæsonnen kan også være en fordel. ;)

Meningen med at have et kommisariat er vel ikke udelukkende at straffe, det ideele er vel at det kører uden straf. Når folk dropper ud er det altid skidt, men denne her løsning tilgodeser alle, og er for så vidt bedre end den linie f.eks Jones synes at fremelske. Jeg synes Kommisherne har handlet rigtigt i en situation der er forkert, men det er egentlig kun en person der skal straffes, og det er han blevet, så please hr sherif, hold seksløberen i bukserne :P :P :P

Jeg kan se problemet hvis man lod de tidlige kampe stå, såsom med pikolais 1-1 mod vampyrer, jeg har selv prøvet noget lignende, men når nu Kommisherne ændre alle kampe til vundet med 2 overskydende mål, så er det bare ikke rigtig at folk bliver straffet for at spille, så har de været uheldige eller dårlige, og det kan vel ikke være kommisariatets opgave at kompensere for det??

Meget fair ruling! -Håber det er løsningen fremover, således kommer færrest i klemme, vil jeg mene.

God Vind - Odin

P.S. Mener folk seriøst at det er fair at dem der spillede kampen, uanset udfald vinder, mens dem der ikke får gjort det af den ene eller anden årsag, bare for uafgjort???? Jeg synes det virker temmelig absurd, og argumentet om at man har brugt tid på det er ikke gangbart i min bog, man melder sig vel for fanden til ligaen, fordi man gerne vil bruge tiden her, eller hvad?

P.P.S. Jeg er selvfølgelig enig at det ikke skal være en straf at spille sin kamp, men det mener jeg jo heller ikke at det er. det er lidt som Jesus's lignelse med daglejerne, hvor alle får det samme i løn, og dem der kom først føler sig snydt fordi de får det samme i løn som dem der kom 3 dage senere, på trods af at dem der kom først også fik mere end de plejede. Bare fordi man ikke må straffe dem der spiller, skal man ikke nødvendigvis straffe dem der ikke spillede. Alting er ikke relationelt. Desuden synes jeg man faktisk belønner dem der har spillet ved at give dem en sejr med 2 overskydende mål. Håber det gir mening^^

P.P.S. Hvis min tone er hård er det bare mig der er et skarn^^ Jones har helt ret til at mene hvad han vil, og skal ikke lade sig gå på af min provokerende skrivestil =D =D
Jones
Spike Champion
Posts: 323
Joined: Thursday d 08 June 2006 19:12
Location: Trianglen, Østerbro

Re: Jesper trækker sig

Post by Jones »

Hvis ALLE, også dem der har spillet får en 2-0 kamp, er det fint nok. Det havde jeg ikke forstået. Mener det er sket før at de spillede kampes resultater får lov at stå, og dem der ikke får spillet får en sejr, og det er jo FULDSTÆNDIG UDE I HAMPEN! Men når det er lige for alle, så ok...
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Jesper trækker sig

Post by Pjut »

alle vinder med 2 mål - også dem der har spillet
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Post Reply