Afstemning om concede

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

Skal vi spille med concede til næste sæson?

Poll ended at Sunday d 12 April 2009 18:01

Ja, lad os spille med concede.
11
85%
Nej, Lad os droppe concede.
2
15%
 
Total votes: 13

League Commish
Posts: 222
Joined: Monday d 04 September 2006 12:22
Location: BB-World
Contact:

Afstemning om concede

Post by League Commish »

Vi har fra kommissærernes side valgt at lægge det ud til afstemning om vi vil spille med concede eller ej.

Dette er en ja/nej afstemning til om vi skal spille med concede. Hvis ja spiller vi med nedenstående forslag ellers spiller vi uden.
Concede.
Man har en conced per kamp. Man kan concede når man er tre mand nede. Hvis modstanderen ikke tager imod beholder man muligheden for at concede og modstanderen slår for hver spiller han har på banen. 5+ bliver spilleren ramt og man slår injury for ham (max BH). Hvis modstanderen tager imod bliver hans, hvis nogen, SW ikke udvist pga. at drivet ender.
League Commish
League Commish
Posts: 222
Joined: Monday d 04 September 2006 12:22
Location: BB-World
Contact:

Re: Afstemning om concede

Post by League Commish »

Afsluttet med meget klar vægt til at ville spille med concede.
League Commish
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Afstemning om concede

Post by Truls »

FUCK CONCEDE ER VeRLDENS DUMMESTE REGEL!
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Re: Afstemning om concede

Post by Nis »

Truls wrote:FUCK CONCEDE ER VeRLDENS DUMMESTE REGEL!
Mener dig og 1 anden.
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Afstemning om concede

Post by Pjut »

Truls wrote:FUCK CONCEDE ER VeRLDENS DUMMESTE REGEL!
Den der kommer til næste sæson er en del blødere og kommer ikke til at fucke SW op på samme måde som i år...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Afstemning om concede

Post by Kristian »

Jeg har altid fundet det sjovt hvor meget folk gider kæmpe for en alternativ regel, når de har brugt den så meget at den er blevet en selvfølge. :-)
Erkendelsen af at man er et mindretal i forhold til tusindvis over hele verden forklares med at de andre bare ikke har set lyset.
Det gode spørgsmål er selvfølgelig hvor længe man kan blive ved med at sige at det er alle de andre som er idioter. =D

Det er faktisk helt sjovt at kunne svare uden ansvar som Martin gør :-)

PS.: Jeg har bevidst ikke stemt i de seneste afstemninger.
Intet er tilfældigt
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Afstemning om concede

Post by Kristian »

Truls wrote:FUCK CONCEDE ER VeRLDENS DUMMESTE REGEL!
Det er også sjovt at Truls har været den største (mis-)bruger af concede, før goblins og SW kunne man roligt regne med at han concedede så snart han var 3 mand nede, om han var presset eller ej. :rolleyes:
Intet er tilfældigt
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Afstemning om concede

Post by Truls »

Kristian wrote:
Truls wrote:FUCK CONCEDE ER VeRLDENS DUMMESTE REGEL!
Det er også sjovt at Truls har været den største (mis-)bruger af concede, før goblins og SW kunne man roligt regne med at han concedede så snart han var 3 mand nede, om han var presset eller ej. :rolleyes:
Ja lyder DET ikke dumt.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Afstemning om concede

Post by Kristian »

Ingen har sagt det var dumt og selvfølgelig skal man udnytte de regler, der er. Om man så også skal brokke sig højlydt når de går en imod er en anden sag.
Intet er tilfældigt
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Afstemning om concede

Post by Truls »

Kunne nu også være fordi jeg spillet 50 kampe på MbbL og flere end det hvor nøl ikke eksisterer og synes det er fint.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Re: Afstemning om concede

Post by Nis »

Truls wrote:Kunne nu også være fordi jeg spillet 50 kampe på MbbL og flere end det hvor nøl ikke eksisterer og synes det er fint.
Det er skægt så forskellige man kan være... Jeg har spillet ret meget på fumbbl (mere end 100 kampe) på det sidste og synes simpelthen concede bare mangler. Der er selvfølgelig en sammenhæng her mellem gammel DP og antallet af drives der bare knækker, men jeg kan ikke se hvorfor at man - fordi man har haft en heldig start - har ret til at vinde kampen. Sådan ser jeg det bare ikke.

Og Kristian... man er vel nødt til at forholde sig til stemningen blandt de der har spillet med concede. Vi er vel ikke et mindretal overfor irrelevante folk der ikke engang kender regelen? Så kunne man sige, at i og med under 1% af verdens befolkning kender blood bowl er alle regler oppe i luften?
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Afstemning om concede

Post by Pjut »

Kristian wrote:Jeg har altid fundet det sjovt hvor meget folk gider kæmpe for en alternativ regel, når de har brugt den så meget at den er blevet en selvfølge. :-)
Erkendelsen af at man er et mindretal i forhold til tusindvis over hele verden forklares med at de andre bare ikke har set lyset.
Det gode spørgsmål er selvfølgelig hvor længe man kan blive ved med at sige at det er alle de andre som er idioter. =D

Det er faktisk helt sjovt at kunne svare uden ansvar som Martin gør :-)

PS.: Jeg har bevidst ikke stemt i de seneste afstemninger.
Den samme logik ville sige at vi er godt dumme at være demokrater...
Flertallet af verdensbefolkning lever i en eller anden form for diktatur ;-)

Man er nød til at kigge på reglen og ikke om hvad andre gør.
Jeg oplevede blandt andet en kamp til VM hvor min modstander smadret mig af banen selvom han spillede røv dårligt.
Faktisk så dårligt at han glemte at score :-D
Her ville concede havde givet kampen en del mere spænding...

Concede giver en chance for at komme tilbage i en kamp der ellers var færdig og fjerner nogle af de kampe der får folk til at droppe BB.
De ting Truls taler om er blevet rettet til næste sæson. Skulle vi ikke prøve at give den version en chance?
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Afstemning om concede

Post by Truls »

For at være helt ærlig så synes jeg det er nederen at når man ENDLELIG (med de nye regler) kommer foran i mand, så kan den anden nøle :(
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Afstemning om concede

Post by Pjut »

Truls wrote:For at være helt ærlig så synes jeg det er nederen at når man ENDLELIG (med de nye regler) kommer foran i mand, så kan den anden nøle :(
Det forstår jeg ikke...

Jeg er ret sikker på at selvom vi "kun" vil spille 20-25 kampe per hold vil der kommer nogle dulke der godt kan fjerne en spiller eller to ;-)
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Afstemning om concede

Post by Kristian »

Beslutningen om at leve i et diktatur er sjældent en man selv tager.

Det sjove er bare hvor fanatiske folk bliver for at forsvare små hjemmestrikkede særheder som alle andre har lært at leve uden.
Intet er tilfældigt
Post Reply