Ny ligastruktur...

Officielle meddelelser

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Truls wrote:Ingen spp for fouls og crowdsurfers.
det skal vel lige igennem et regel review :)
alt bliver forhåbentligvis ikke officelle regler, helle for at slå officiel blitz hele tiden.
Peter Niebling wrote:Du mener simpelt sagt at hvis nogen "snyder" men ikke bliver belønnet så det okay, hvor jeg mener at hvis nogen snyder så det lige så slemt om de får noget ud af deres snyd eller ej. Vi må blive enige om at være uenige her.

(jeg mener ikke nogen har snydt i år, ingen har brudt nogen skrevene regler, overstående er kun et eksemple for at fremvise forskellige måde at tænkte på)
Nu vil jeg ikke gå ind i en direkte konfrontation igen :) meeeeeen alligevel lidt..
Du siger at folk snyder, men så alligevel ikke. Hvis du ikke syntes folk snyder så er der vel ikke noget problem.
Du henfører så alligevel til et brud på de udskrevne regler..?...
Jeg mener ikke folk snyder, jeg har som sagt set mange af de der "freak" kampe,
og jeg ved ikke hvorfor men både Nis og Jonas insisterer på at score med deres tur 1. nærmest hele tiden,
for helvede nogle klaphatte men det er en anden sag. 8)
Anyways, det giver mange mål!! Mål i bundløse spp sluge maskiner vel at mærke.

Jeg syntes nemt det kan opsumeres i EP, og der må vi jo så være uenige.
Ellers kunne folk jo begynde at beskylde jer for at snyde, uden at beskylde jer for at snyde self.
Fordi i laver mange casser, og fordi i spiller mange kampe mod hinanden, og fordi jeres hold også er pæææænt pumpede efterhånden. Men det er der ingen der gør, fordi hule fraktionen har ret til at beskylde til højre og venstre, fordi de bor i USA og alle andre er terrorister.. fordi, fordi..

Hvis vi skal have Palle på banen, så læg mærke til hvor mange mål han også scorer i vigtige kampe.
Læg mærke til at hans friendlies er mod andre boldhold, og hans tættere venner! (som mange af jeres)
og hvis der er flere mål i hans venlige, så har det altså en naturlig grund.
Læg mærke til hvor mange mål han scorede mod Marcus (ok han spiller halfling).
Skal vi så også beskylde Marcus for at snyde, men ikke snyde alligevel selfølgelig.

Hvis jeg gik over strengen her så er det altså sket.
Mit besyv, for at gå væk fra det moderne udtryk IMO.

Status er at vi bliver ved med denne insinuerede debatform som ingen vejne kommer.
Det hænger folk ud, og er bare røvusundt for ligaen.
Fan af karsten..!
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pjut »

Frey Kaj Leverpostej wrote:Det hænger folk ud, og er bare røvusundt for ligaen.
Enig! Lad so se fremad. Det er bund og grund fuldstændigt lige meget og nogle har spille mindre moralsk end andre. Det sker ikke til næste år.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ny ligastruktur...

Post by Peter Niebling »

Det lød sku som mit clue til at trække mig ud af debatten.

Ser frem til at se hvad der bliver fundet på og besluttet til næste sæson.
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pjut »

Peter Niebling wrote:Det lød sku som mit clue til at trække mig ud af debatten.

Ser frem til at se hvad der bliver fundet på og besluttet til næste sæson.
Nej du skal ikke trække dig fra debatten! Du skal bare tænke kramme bamse frem for ferna brølle abe ;-)
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Og mit clue..

Tak Indianer Berg - nu med fredspibe.
Fan af karsten..!
User avatar
Marcus
Posts: 635
Joined: Monday d 22 May 2006 11:22
Location: Valby

Re: Ny ligastruktur...

Post by Marcus »

Endelig kæmpet mig igennem alle de mange oplæg. Ja kan lide næsten alle ideerne i har smidt på bordet. Ening med niebling at man heller vil spille flere crush fordi der er ens hold nyt. Jeg kan ikke lide ideen om at man i cruchen ikke har nogen indflydelse på hvem man skal spille sine kampe imod. Der er bare altid nogen man vil spille imod end andre fordi de passer ind i sin menneskelige måde at være på.
Fuck frendly safe smid det væk, lad os vende tilbage til totalt blod og rædsel.
Stem for at vi skal kunne få spp for crowd surf og foul.
Vil dog sige at jeg synes at ligaen har brug for et pimp, har selv været en lose cannon i år ( unskylder). Og jeg tro at dette er det rette retning.
Mobo du må ikke flytte, for mig vil det blive et kæmpe tab for ligaen at du ikke er her mere ( a lot of love 2 Mobo for de mange kampe og gode stunder).

Blood bowl er hård sport og der er ikke nok som kommer tilskade..
Vi De Vilde Kaniner Med Meget Lange Øre, Vi Score Masser Af TD Og Smader Dig Til Du Død.
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Re: Ny ligastruktur...

Post by Martin »

Hej drenge,
et par strøtanker: Jeg kunne oprindeligt godt lide ideen om hurra-friendlies.
Nu ved jeg sgu ikke rigtig.

Jeg kan bedre lide at man bare har x-friendlies, og at spille mod en modstander efter den første gang koster 2.
Så kan folk gribe ekstrakampe mod venner, hvis trangen kradser.
Og man kan undgå den/de-få som man simpelthen ikke kan med.
Og man præmierer dem, der er i stand til at holde sig på god fod med mange, for det har en liga også brug for.

Samtidig kan man være en svans og kun spille mod de blødeste hold, men så koster det friendlies.

Jeg tror, at hvis man skal suspekt spil til livs, så skal man have alle til at spille mod så mange som muligt. Hvis man spiller mod andre end sin lukkede klike, så opdager man sikkert hurtigt, hvad der ikke går over alt.

Eller sagt på en anden måde:
Det man ikke må i Blood Bowl er nok, at bede modstanderen om at gøre noget bestemt i deres tur. Det kan være en regel.
F.eks: Gider du ikke at sparke ned i hjørnet, så jeg får touchback.
Eller: Gider du ikke lade være med at dække min fisker (så lader jeg være med at dække din).

(Man er velkommen til at gøre den slags af sin fri vilje, det kan man næppe lave meningsfulde regler imod). Hvis nogen skal bruge denne frivillighed til gensidig glæde - så kan det kun ske ved en stiltiende aftale. Man må ikke bede om noget up front.
Og når dårlig stil afhænger af stiltiende aftaler, så dør den, når man kommer ud og spiller mod mange andre, som ikke kender ens mærkelige "you do me, I do you" tilbøjeligheder.
Pelle
Posts: 815
Joined: Monday d 22 May 2006 10:08
Location: Østerbro

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pelle »

Visdommens stemme lyder endnu...

Nu mangler vi bare at den vender tilbage med et hold på banerne for at prøve en af de nye, frækkere og balleopstrammede halvårssæsoner;)
Once more for the Blood God
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ny ligastruktur...

Post by Peter Niebling »

har vi en plan for hvad dato vi starter den nye sæson op?

altsaa hvordan paa aartet skal de to ½ aars sæsoner fordeles?
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pjut »

Planen var august-december og januar-maj.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ny ligastruktur...

Post by Peter Niebling »

Pjut wrote:Planen var august-december og januar-maj.
hmm er det nu nødvendig med den lange sommer pause?
plus at holde slut spil i december er maaske ikke saa godt?
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pjut »

Peter Niebling wrote:
Pjut wrote:Planen var august-december og januar-maj.
hmm er det nu nødvendig med den lange sommer pause?
plus at holde slut spil i december er maaske ikke saa godt?
Jeg kan fornemme du har alternative forslag... :-D

Hvis man skal have slutspil hver halvsæson kan man enten kører det som playoffs eller gøre det til noget alle kan deltage i en eller anden form for.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ny ligastruktur...

Post by Peter Niebling »

ved faktisk ikke om jeg har et alternativ, jeg så bare gerne der var et, har altid hadet vores lange pause.

Og slutspil, som jeg har nævnt for dig synes jeg det er en meget meget dårlig ide at have et slutspil for 2 sæssoner.

1 sæson 1 hold 1 slutspil tak :)



Jeg er meget vild med Martins ide om at en sæson består af Spike eller Chaos Cup + Cup (Dungon Bowl eller LBC) og så Slutspil.
You Should See Your Reflection From My Eyes
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Ny ligastruktur...

Post by Pjut »

Peter Niebling wrote:ved faktisk ikke om jeg har et alternativ, jeg så bare gerne der var et, har altid hadet vores lange pause.
Jeg tror ikke det er realistisk at spille i sommeren. Hvis det skal være noget må det være noget ala sommer break football f.eks. med noget CTR...

Peter Niebling wrote:Og slutspil, som jeg har nævnt for dig synes jeg det er en meget meget dårlig ide at have et slutspil for 2 sæssoner.

1 sæson 1 hold 1 slutspil tak :).
Begge dele har sin charme :-) men ok det gør det måske lidt lettere med to "ens" sæsoner.

Peter Niebling wrote:Jeg er meget vild med Martins ide om at en sæson består af Spike eller Chaos Cup + Cup (Dungon Bowl eller LBC) og så Slutspil.
Nej, det lyder ikke helt skidt ;-)
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Peter Niebling
Spammer
Posts: 1078
Joined: Monday d 22 May 2006 10:10

Re: Ny ligastruktur...

Post by Peter Niebling »

tjo jo... er det vel.... har vi virkelig så meget mere tavlt om sommeren end om vinteren?

Jeg har ikke... har da måske en uge eller to fri men mere end det har jeg ikke...
You Should See Your Reflection From My Eyes
Post Reply