Semifinaler

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Semifinaler

Post by Kristian »

Palle, Frey, Svensker og Esben

Jeg regner med at kampene er arrangeret og tidspunktet er offentligtgjort i sheduled matches inden 24 timer.

Vi skulle gerne nå finalen inden juli.:wink:
Intet er tilfældigt
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

nej det kommer de ikke ... esben er ude og rejse fra imorgen af og og kommer først hjem den 15.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Truls wrote:nej det kommer de ikke ... esben er ude og rejse fra imorgen af og og kommer først hjem den 15.
Og derfor kan han ikke lægge planer for tiden efter den 15?
Intet er tilfældigt
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

well, det ku han måske nok. men nu er han rejst.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Truls wrote:well, det ku han måske nok. men nu er han rejst.
Hvilket nok også var grunden til at jeg bad om at få arrangeret kampene så hurtigt som muligt :)
Intet er tilfældigt
Guest

Post by Guest »

For helvede kristian ... jeg skrev en sms til manden samme sekund du var gået. Så lad være med at være så pop-smart!
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

ovenover var af mig.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
User avatar
Palle
Posts: 345
Joined: Friday d 26 May 2006 15:41
Location: NørreGuldkomedien

Orcidas Division

Post by Palle »

Håber og regner med at spille pinse mandag....


Omend vi fra Orcidas siden syntes at 24 timers frist er lidt friskt, men well det virkede - og forhåbentlig får vi en både god og velspillet kamp mellem to hold, der står rigtigt godt til hinanden. Og uden at kampen bliver ødelagt af et disproportionalt højt antal stat-increases :roll:

God pinse, til store og små....

Palle
Man kan hurtigt få røven på komedie...
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Nemlig, pinse mandag, aka imorgen det bliver..
Men jeg må lige høre engang, hvorfor vi har så drøn travlt?
faktisk bare for at være på tværs, så wtf, jeg er ligelad vi spiller den jo bare i morgen...
En fed kamp det bliver, hvor det hurtigt kan gå til den ene eller den anden side, eller lige i midten, måske op eller ned. Det er supreme madness, who the f.. is going to win!!?

Ja, er svaret, hvis der er nogen der spørger?!
Jeg har' nemlig haft en nær død oplevelse, det er derfor jeg er down with the shit, og har optur over the top!.. down and up..! 8)
Noget med en sejltur til sverige i stormstyrke, i en pram af en båd, der hedder "Den Gule".. FUCK!, HVOR ER DEN STOR DEN BØLGE!! en blandt mange udråb, aka RÅB, efterfulgt af: OHHH SHIT, OHH SHIT, OHH SHIT!!.. og:
ARGH! DET ER FOR VILDT DET HER!!.. HOLD FAST, CHRIS!!
Alt det virvar kompineret med 2 dages massive druktømmer mænd, i smuk harmoni med søsyge..
I skulle have været der drenge.. :razz:
Fan af karsten..!
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Orcidas Division

Post by Truls »

Palle wrote: Og uden at kampen bliver ødelagt af et disproportionalt højt antal stat-increases :roll:
Palle[/i]
Så vidt jeg husker, var det dig der sad på vores kamp når du begyndte at rulle som en spade... Men det bliver da sjovt at see hvordan jeres 2 hold klarer sig udenfor friendly-banan :P jeg bliver da skuffet hvis der ikke mindst bliver scoret 7-8 mål.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Anonymous wrote:For helvede kristian ... jeg skrev en sms til manden samme sekund du var gået. Så lad være med at være så pop-smart!
Godt ord igen.
Intet er tilfældigt
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Truls wrote:nej det kommer de ikke ... esben er ude og rejse fra imorgen af og og kommer først hjem den 15.
Husk at Esben kommer hjem i dag.
Intet er tilfældigt
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Post by Truls »

Yep det er husket og vi har skrevet lidt frem og tilbage. Men ikke kommet til en afgørelse endnu.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Post by Kristian »

Bare i poster i sheduled matches lige så snart i finder ud af noget.
Intet er tilfældigt
User avatar
Clement
Low Budget Cup Champion
Posts: 478
Joined: Tuesday d 23 May 2006 16:47
Location: Nørrebronx

Post by Clement »

Truls wrote:Yep det er husket og vi har skrevet lidt frem og tilbage. Men ikke kommet til en afgørelse endnu.
Nogen fremskridt? Vi skal jo helst snart ha kampen afviklet hvis der skal være en probowl i år....
Fuck af!
Post Reply