Død?

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Ferne
Posts: 17
Joined: Monday d 19 January 2009 16:03

Død?

Post by Ferne »

Hejsa

Trist hvis jeres liga er død. Men vi havde det samme problem for nogle sæsoner siden. Vi var 10 deltagere og havde en deadline på tre uger for afvikling af kampe, men den blev tit overskredet og der var et hav af conceeds. Til sidst var det ikke sjovt at skulle presse folk for at få afviklet kampe, men så pustede kommisæren sig op og rensede ud.

De spillere, der ikke kunne prioritere at spille kampe med et rimeligt interval, forlod turneringen - og er nu kun med til fester. Tilbage er vi fire dedikerede BB-spillere med to hold hver; og vi er alle i 30'erne og har familie og karriere og andre interesser, men får afviklet turneringer på ca. 4 mdr. (Bortset fra den sidste, der tog 5 mdr. fordi kommisæren skulle skrive sit speciale færdigt:) Og det er meget sjovere at spille BB på den måde.

Håber i kan fortsætte.

Vh Mikkel

http://www.bloodbowlgamers.com/
Martin
Posts: 406
Joined: Monday d 29 May 2006 11:07
Contact:

Re: Død?

Post by Martin »

Jeg ville spørge om det samme.
I min tid var der en del coaches, der år efter år ikke nåede deres kampe.
Dengang kunne det nogenlunde gå, fordi vi var så mange.

Men nu er det åbenbart gået galt.
Kombinationen af voksenliv, nye folk (der åbenbart ikke havde tænkt over, hvad de gik ind til), gamle hængerøve og et for hårdt program fik det vist til at kollapse.

Bliver CLBBBL genrejst i et strammere (deltagermæssigt) og løsere (programmæssigt) koncept?

MVH
Martin
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Død?

Post by Kristian »

Jeg har prøvet at spørge rundt, men de folk som har været ude et stykke tid er endnu ikke klar til at finde tid til at genstarte ligaen. Måske senere.
Hvis der stadig er nogen tilbage som er interesserede må de give lyd, selv om jeg tvivler på at de stadig læser her.
Intet er tilfældigt
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Død?

Post by Pjut »

Jeg har talt med nogle der er friske på at spille i et meget mere stramt format; officielle regler, en kamp om måneden, kun vigtige kampe og meget strammere optag af spillere.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Død?

Post by Kristian »

Jeg tror det er vigtigt også at lægge et socialt aspekt ind i ligaen for at få den til at virke.
At mødes 1 gang om måneden om nogle øl og noget bold og så spille røven ud til man gik i byen ville være hvad jeg foretrak.
Intet er tilfældigt
Post Reply