Godt set Frej

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Godt set Frej

Post by Pjut »

jeg mener ikke holdet er brokent. Det har måske bare fået et lille nøk for meget for et hjemmelavet hold. Jeg ser ingen problemmer i at spille sæsonen med holdet som det.

Det er derfor som jeg skrev før helt op til Frey om der skal skrues lidt på holdet.
Igen man kunne lade blockers koste 60k. Det blev rettet et par dage før sæson start.

Sammenligningen med bretonnia tjener dog ikke helt din sag, frey. Det er klart godt specielt start hold, men det har ret store svagheder. Blandt andet at det altid som minimum stiller 3 av 7 spillere man ikke kan beskytte, ingen ag skills, ingen passing skills og ingen ag 4 ball handling.

Jeg vil uden tvivl mene at skaven og we er bedre hold end både ow og bret...
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: Godt set Frej

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Hvis vi snakker power start hold, så syntes jeg godt det kan sammenlignes,
for bretonia er et virkelig godt hold i starten, at det kan noget andet, det er rigtig nok.
syntes nu nok det "tjener min sag".

Bare sæt prisen på blockers op, det gør mig ikke noget.
Jeg er mest glad for at høre at i kan se, at der er andre gode hold derude,
for jeg gider ikke have den følelse jeg beskrev tidligere.
Fan af karsten..!
Kollerup
Posts: 17
Joined: Thursday d 26 November 2009 15:08

Re: Godt set Frej

Post by Kollerup »

Løsningen er vel bare at vi sørger for at laver masser af skader/døde på Freys hold :x
It's not fair. I promise.
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Godt set Frej

Post by Pjut »

blockers ryger op på 60k så. Og husk at foul freys stjerner. Husk er træ har kun av 3 når der er 7 der hjælper med foulet ;-)
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Re: Godt set Frej

Post by Nis »

Ved ikke om det er mig der er "DU", men prøv nu at hør...

Den eneste der har skrevet at holdet er broken er Truls... der slet ikke spiller med. Faktisk har jeg decideret skrevet at jeg IKKE mener holdet er brokent. Jeg har bare foreslået at blockers bliver sat 10k op for at holdet ikke bliver for godt et starthold. Og når det så er sagt så er det her altså en liga hvor det er ok at sige sin mening og hvor der kan laves ændringer undervejs. Jeg har selv 3 gange spillet hold der er blevet ændret midt i sæsonen ... det er fint, det handler om at have det sjovt og jo bedre balance, jo sjovere. Den her diskussion er lidt en fis i en hornlygte, der er alt for mange følelser i klemme taget i betragtning at det handler om 10k på en 0-4 position.

Peace!
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
Truls
Posts: 631
Joined: Monday d 22 May 2006 17:54
Location: Valby

Re: Godt set Frej

Post by Truls »

Jeg syndes stadig holdet er broken, men som sagt tror jeg dessuden at frej nok skal vinde med hvilket som helst hold.
Want some whine?
Jeg er fanme god til holdopbyggning - fatter bare ikke hvorfor der ikke er flere der vælger ST+ :P
Kristian
The Biggest Loser
Posts: 1758
Joined: Tuesday d 25 April 2006 9:13
Location: Eastbridge

Re: Godt set Frej

Post by Kristian »

Jeg mener det samme som Truls.
Intet er tilfældigt
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: Godt set Frej

Post by Pjut »

Jeg mener ikke det er brokent. Hvis det var brokent ville en dårligere spiller kunne spille det og vinde en masse med det. Jeg mener de ville have bedre muligheder med skaven eller WE.
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
User avatar
Lasse
Posts: 278
Joined: Monday d 29 May 2006 14:13

Re: Godt set Frej

Post by Lasse »

det er dog en fjollet diskussion....

der skal jo meget til før et hold blir nerfet midt i sæsonen - altså rigtigt meget! HVad med at vi lige ser tiden lidt an?

- vi snakker jo ikke ultra tæske beastmen med super elvere.... :D. ¨

Træmanden er hård, men der er jo bigguys med claw og folk med ag 4 der er ligeglade med ham.

så længe han ikke får tentackle så går det nok :D
av9 ? hahahahaha!
Post Reply