Friendlies Lørdag!

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
User avatar
Nis
Chaos Cup Champion
Posts: 553
Joined: Monday d 29 May 2006 8:03
Location: Vesterbro, Friendlies tilbydes, Ring nu mens du har gejsten! #26811055

Friendlies Lørdag!

Post by Nis »

Martin og jeg skal spille lørdag ved 13 tiden. Hvis der er andre der har lyst til at tage en svingom eller måske spille mod mig eller måske Martin bagefter er de velkomne til at kigge forbi :)
Some day I will become rich and famous when I invent a device that allows me to stab people in the face over the internet.
Martin A
Posts: 26
Joined: Sunday d 13 December 2009 12:52
Location: Tårnby

Re: Friendlies Lørdag!

Post by Martin A »

Nis wrote:Martin og jeg skal spille lørdag ved 13 tiden. Hvis der er andre der har lyst til at tage en svingom eller måske spille mod mig eller måske Martin bagefter er de velkomne til at kigge forbi :)
Hvis I tør ;-) Bare gå efter Nis's Mino :-p
Martin A
Posts: 26
Joined: Sunday d 13 December 2009 12:52
Location: Tårnby

Re: Friendlies Lørdag!

Post by Martin A »

HAhahahaha Kanon kamp og tak for kampen Nis xD

Jeg bukker mig i støvet overfor 3 big guys selvom den ene holdte fagligt møde det meste af kampen xD

1 halv. Meget jævnbyrdig begge hold fik scoret et td og smidt en spiller ud hver på ko og bh.
2 halv der knækkede det fuldstændig for Towers, man skulle næsten tro de havde opgivet på forhånd, peptalken i boksen virkede ihvertfald ikke, det var som om at United Divided bare skulle kikke også lagde forsvars linien sig ned. 4 cas og 2 td's til United divided og en enkel sniger td til towers efter en long bomb.
Post Reply