vanvittig kvartfinale, direkte fra dronningens danmark.

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

vanvittig kvartfinale, direkte fra dronningens danmark.

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Uha en gyser af en kamp, med lige så mange op og nedture som peter har i sengen.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

FØRSTE HALVEG: Brian driver og jeg ser allerede rædsels scenariet fra sidst gang vi mødtes,
hvor jeg var 5 spillere nede i tur 2. Men denne gang ville nuffle det helt anderledes!
Brian, med første pulv, pil, frenzy: pil..hihi... pow med zombie, 8 på av :).. blk med anden pulv, both down/skull, pro rr: 3 noway...
Flesh block: DOBBEL SKULL!! rr, pow ingenting på av..
blitz med mblow pion, crazy wight, dobbel skull!!!!! the crowd goes crazy!!
og jeg kan kun sidde og undskylde den her helt igennem katastrofale start fra Brians side.
Jeg blitzer og får ghoul ved bolden ned, blocker den anden wight hen til min claw, frenzy, nuts spiller: CASUALTY!!! Regen!!
kan ikke komme rundt med nogen spillere for at dække min elver som smidigt har samlet bolden op, dværge er så hurtige!!
men none the less, brian er ude i noget 3+ i det mindste.
Brian kokser igen og kan ingenting! starter med nogle pile, på min sf dværg og så et dobbelskull, igen!
han klarer dodget, men kan ikke få min elver ned.. Jeg er helt pinlig ved situationen!
Jeg casser igen, da min elver blitzer sig selv ned af banen! Modifiers, who needs them? min chainsaw saver og stunner brians pulv.
Den anden pulv prøver forgæves 4+, 4+, for at komme ned på bolden, og failer pronte.
Jeg slå en eller anden random ud, og saver og sparker til en pulv! CASSE!! regen fail, igor, regen succes!
Brian nøler, og jeg saver i den anden pulv! CASSE!! No regen! blocker en golem, med en random dværg uden modifiers! CASSE!! Regen!!
5 mand i overtal, jeg tager ikke imod.
Puplikum går amok, og tæsker min elver til evigt KO! en bull og 2 dværge tager en tur på maven. :rolleyes: :rolleyes:
Fint fint, brian får en zombie og en wight ned til bolden, no problem, den fikser vi lige.
Blitz med hob gob, wight ryger i sølet, ned med bull, pickup 4+ klaret! easy!
Så bare et enkelt gfi, så kan brian ikke blitze og den er home safe, home sweet home.. 1, ahhh sure feet, 1!!!!!
Nej nej nej.. Brians ghoul laver ravage og går ned og samler bolden op.. ok no problem, den skal bare lige have en i skridtet.
BLITZ!! Ouch, ned med dig, scatter bolden, hen på brians wight, catch i takkelzone, 5+!! nonono!
Brian har i snedighed turen inde bevæget en zombie bag min linie, og en dværg har med nød og næppe og to gfi fået tackelzone på ham,
og nu står og falder det hele med denne kamp i kampen. :shock: :shock:
Brian giver sin wight two heads, passing action! dodger ud på 4+ 3+, no problem..
Skal vi lige se om du intercepter… WUPS! 6!!!! Dværgen ” Antonio the Black Bird” intercepter!!!
Antonio dodger for at passe, 3 rr 2! Ak og ve, første halveg er slut.
0-0

ANDEN HALVEG:
jeg har en troldmand i baghånden og jeg starter, det her kan ikke gå galt.
Dobbel skull!! rr, ingenting.. hmmm nå ok, mit indre øje ser Brian rædselsturen i modsatte fortegn..
Men så går unbreakables amok! CASSE på zombie, (regen) CASSE igen, (no regen)!! 2 mand i overtal, ohlala.
Brian svarer igen, og dødspulven, sender en guard dværg i boksen, men håbløst så får brian ikke dækket pulven op! :D
Jeg blitzer med en claw fyr, gennem av, stun!! Pion: stun!!
Satans, men foul, og KO!! Ses på grillen!
Stadig to mand i overtal og bolden er kommet op i et bur.
looking good boys, looking good!
Brain casser pronte en dværg! En mand i overtal!
Jeg laver ingenting og prøver håbløst at læne mig op ad brians zombie mur. BIG MISTAKE!
Blk på dværg casse, MA- læge, KILL!!! Block på blodge bull, pow pow, ingenting, phew! Block på st4 hop! Casualty!! :axe: :axe: :axe:
Garh!! en spiller i undertal og halvdelen af unbreakable ligger ned.
jeg kan umuligt lave et bur der holder, alt er bundet. Blitzer en golem, STUN! Block på wight, kapow! Men ingenting.
Brian blitzer boldholder med 2 gfi, og klassisk for kampen, to gange bothdown, rr 2 gange pil! :oh:
Jeg er sindsygt presset, da brian også får sin blodge, sidestep diving tkl hen på boldholderen.
Overvejer wizard, men nej, jeg har en snedig plan. Som viser sig forpuret af at der ikke er skrevet guard på brians st4 wight! :razz:
Ny plan, handoff til blodge bull, kom så held: 3!! Nooo!! Brian blocker og kommer ned og samler op i tackelzone og livet sucks!
WIZARD!! Lightning på st4 ghoul med bolden, ud og tage en pause i boksen!
Handoff action, 3+ pickup, uhh yeah, 3+ catch, noooo, rr yeah!! Ned af banen!
Brian kan få tackelzone på med sin blodge sidestep d-tkl, ghoul, SØRENS!!
Jeg kan få tackelzone på ghoulen, men jeg kan ikke blitze den, og satser efter lang betænkningstid, hobbo dodge! 3, diving tkl, læg dig, rr 1!!! Nooo!!
Brian ned af banen, men st4 wight, ghoul, 4+ dodge, 3+ pickup, 2+ gfi, 5+ pass, 3+ catch, hvorfor bruge rr!!
Jeg er helt væk, og har nu en sidste tur, kan med 3 gfi få en bull ned og blitze med en terning……. 2+ dodge, gfi, gfi gfi……. Kunstpause…… KAPOOOOOW!!!
wight rammer kanvassen, bolden ryger ud til fansne, og efter at brian turen efter, formår at casse sin egen ghoul, så er overtiden en realitet.

Jeg drikker Brians KO boks fuld i øl, og ingen af de fire kumpaner kommer ind på en femmer.

Warning: NO REROLLS! :butthead:
OVERTID: 9 unbreakables mod 6, nu kan det for helvede ikke gå galt. :D
brian starter med bolden, jeg slår lidt på linien og vælger at dobbelskulle. Brian prøver to imod med sin taber wight, og vælger at KOe sig selv…
jeg vader stille og roligt ned af banen, og presser brians st4 wight boldholder, med to gobs og en bull.. Blitz!! Kapow, bold scatter..
Skal lige lave et gfi med en hop for at få tklzone på bolden, 1 – CASSE!! :axe: Wight blitz på anden hopgob, casse!! :axe:
Nej nej!! nu står der en bull og en st4 wight og kigger på hinanden nede ved Brians EZ, med bolden liggende i EZ..
lokke lokke, fail dit pickup og så surfer jeg dig!
jeg lader mig Lokke!
BLITZ MED BULL, one dice! POOOOOOOW!!! KIIIIILLLLL!!! Regen! :-D

og så var kampen ligesom slut..

En helt igennem sindssyg omgang bloodbowl, der bar præg af at spillerne har haft en lidt for lang jueferie.. :razz: :razz:
Fan af karsten..!
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: vanvittig kvartfinale, direkte fra dronningens danmark.

Post by Frey Kaj Leverpostej »

kvartfinale/semifinale, potatoooe/ potaartooe... :razz:
Fan af karsten..!
User avatar
Pjut
da Kommish
Posts: 2015
Joined: Monday d 22 May 2006 14:29
Location: Vesterbronx

Re: vanvittig kvartfinale, direkte fra dronningens danmark.

Post by Pjut »

Super fedt ref! :-D Jeg havde lidt håbet på at Bimse kom videre. Alt det fandens tkl...
Frey Kaj Leverpostej wrote:Uha en gyser af en kamp, med lige så mange op og nedture som peter har i sengen.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Hvorfor skal Niebling svines til??? ;-)
Beware of Piil! He is on fire!!! :violent3:
Post Reply