Pro Bowl - resultater og sladder

Generel coachsnak om alt muligt Blood Bowl relateret.

Moderator: League Commissioner

Post Reply
User avatar
Palle
Posts: 345
Joined: Friday d 26 May 2006 15:41
Location: NørreGuldkomedien

Pro Bowl - resultater og sladder

Post by Palle »

Blev Lasse dippet, fik Brian vist NFCs overlegenhed, fik folk ææælsket Kristians Mummier, Er Lasse bare heldige end alle andre end Brian, havde Frey fået krøller, fik Clement mindre Fernet Branca end sundhedstilsynet tilråder, var Børnehaven Megadoom dette års saunier duval hold, kunne Berg fremvise nye fine figurer med state of the art male teknologi, og syntes Frey at Bergs figurer "da ikke var noget særligt"?

Fortæl, fortæl.... :rolleyes:

P.
Man kan hurtigt få røven på komedie...
Frey Kaj Leverpostej
Dungeon Bowl Champion
Posts: 559
Joined: Thursday d 25 May 2006 10:56
Location: Østerbronx

Re: Pro Bowl - resultater og sladder

Post by Frey Kaj Leverpostej »

Probowl!!
Skrevet af Frey leverpostej.

FØRSTE HALVEG
Efter inducements sidder både Brian og jeg og undrer os over hvad fanden der er gået galt for mit hold?!!
Brian der har 4 mblow pion CLAW tkl frenzy random nasty stuff spillere. Han har clements superelevere og dumme træer og dværge til at stå på linien.
Men han skal ifølge teamrating også have en TROLDMAN, en BRIBE og en BABE oveni??!
Brian smiler brian smilet, han vinder fame slaget og startslaget og så kan jeg jo bare line op til tæsk..
Superb! Det her bliver en laaaaang aften...

Jeg stiller dybt, i håb om at spare tæsk, præsis 8 fælter væk; aka lige ude fra Mutant-ged rækkevide..
Planen er at lade brian drive i alle 8 ture, og selv lave en tur etter til sidst (se også the "last samurai" og gnaske comboen, red.)
og så køre den hjem i anden halveg.
Første blk: CASUALTY!! aaaagh... Andet blk: KO!!, og brian bruger sin bribe på at foule den sidste mand der mirakuløst bliver på banen..
En laaaang aften! can u feel the heat boy!?

Men nu sker miraklet, og miraklet viser sig i form af SVULMEMONSTRET( min eneste mightyblow, pion, claw spiller). :axe:
Bang - Slam: casualty! farvel Palles Black orc med uendelige skills! og med kun en mand i undertal bliver det Brians tur..

Brian slår tilbage: SLAM - BAAM BOING: "tag den pushback og den pushback og den pushback og jeg reroller lige den pushback til en pushback" og din tur!.. :butthead:

Svulmemonstret: TiiiiiiMBER! farvel åndsvage treeman.. Frøen: SLURP: farvel åndsvage mutantged! :axe:
Og pludselig er AFCs ynglinge i overtal!? Og pludselig sidder de hårdt på brædtet med åndsvagt meget ST+ (tak Truls og tak Peter)

Brian der før havde tænkt sig at lave den sikre "lunte scoring" er nu mega presset,
så presset som man nu kan være, når man har bolden på en 7458, block, dodge, leap spiller..
Blitze fri på 3+, LEAP og Hop hey: ned af banen, og guf og guf..

Med asen og masen kan jeg få to terninger på ham uden tkl.. buhu.. POW!!!! Yihaaa! og av break!! VI SES PÅ GRILLEN!
Her kommer så et keymoment i kampen, efter av breaket vælger jeg ikke at guffe ind i bolden og prøve at samle den op(har brugt mit rr på sacket),
jeg vælger at lave tackelzones og vil så dække af med en ulv... Lang i historie kort, ulven fejler sit Guf og Ko'er sig selv.

Brians stjernespiller, en linerat der til forveksling ligner en helt alm: 7337 Blk D-player linerat.
Denne forklædte stjerne dodger lige ned og samler bolden op på en 5er,
dodger på en trer og guffer den to gange til TD!!! og hvorfor bruge rr på det? Puhadada... 1-0 til drengene fra NFC.. :cussing:

Jeg liner op og fortsætter hvor jeg slap. Baaam slaam..
Jeg lurepasser den lidt, kommer ned af højre fløg, og står skide godt til at lave et rimelig nemt td, hvis ikke det var for Brians Wiz...
Brian zapper Kondoren (7468, block, dodge (aka: sikke en lam spiller og hvor er bb plat)) og Ko'er ham.. Dammit!
Det udarter sig så sådan, at jeg rimelig nemt kan score alligevel:
blitze grim dværg væk: Casulty! (Svulmemonstret! :axe: ) 2+ pickup med personal rr, handoff 3+ og 2xguf.. YIHAAA, 1-1!

ANDEN HALVEG
Brian kan stadig stille 11 mand, heldige kartoffel! 8)
riot tager en tur, super for mig.. Lang historie kort så har jeg bare meget meget mere st end Brian.
Cremen af AFC dominator ganske enkelt NFC's udvalgte til trods for alle deres tæske skills..
De skal simpelthen bruge alt for mange kræfter på at få et to terningsblk.
Fandme også svært når alt har st+ og guard. Jeg blocker bare løs og er konstant to spillere i overtal,
og hver eneste gang brian får lidt luft ved at lave en casse, så laver jeg da bare en casse turen efter..
Anden halvegs vigtige moment... Tur 6..
Jeg bliver presset af psykoelver der har kurs mod min boldholder (7347 blk, surehand pass, strong arm, acc, og bla bla bla)
Kondoren sidder stadig og slikker sine sår ude i boksen, derfor han ikke har bolden..
Første blk, dobbelskulls!! yirk!
blocke noget mere, løbe ulv ned af banen, kaste og gribe.. Blocke Brians eneste sack mulighed (anden highelf: 7449 og bla bla bla bla), pushback! dammit..
brians eneste mand der kan nå noget, men selvom han skulle sacke ville han umuligt kunne få bolden væk.. så jeg er ved godt mod..

Og her kommer sacket der aldrig blev til et sack.. Brian leap: 2 ikke nok, rr 2... :wall:
Derfra var det bare stall og og scoring i tur 8.. brian opgiver tur etteren, da linien kun består af block dodge sidestep..
2-1 til slynglerne fra AFC, efter en 3 timers fed kamp, spillet med megen nerve..

Probowl er et underligt væsen, alle mænd kan noget! glem alt om alm bloodowl..
Som brian sagde det, "Norse lineman 6437 blk, ST+, mightyblow, fend.... han er ikke god nok, på bænken med ham".. Der er noget helt galt.. :)

Tak for en fed aften..!
Hopla over and out..

Vi tager en revanche næste år ;)
Fan af karsten..!
User avatar
Palle
Posts: 345
Joined: Friday d 26 May 2006 15:41
Location: NørreGuldkomedien

Re: Pro Bowl - resultater og sladder

Post by Palle »

Yihaaa FEDT med et referat....

Hvor er det dog den fabelagtige afslutning på min sæson, at min super black ork er den første på NFCs stjernehold, som bliver casset...

Tilløk leverpofrey... :butthead: :rolleyes: :butthead: (det er lasse i midten)
Man kan hurtigt få røven på komedie...
Post Reply